Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har opfundet spillet, pladen og reglerne... men hvad nu???

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile Hej sue

Jeg vil bare lige fortælle dig ! Hvad enten du gør det ene eller andet omkring hemmeligholdelsesaftaler så ser de det som TROR du ikke på mig og i bund og grund betyder de heller ikke noget de hemmelighedsholdelsesaftaler for dem du kontakter og syntes de det er en god idé , så laver de bare lige lidt om på det og de har pengende så det på markedet et halv år efter...

De er mange spille firmaer der ikke vil tage nogen andres spil ind selv om de skriver kom og vis dit spil og vi hjælper Dig ??? arggggg.

Jeg har kontakte så mange spilleprodukcenter og de gider ikke at hjælpe en. og ham der har opfundet bessewesser gider heller ikke det er også et tysk firma der har lanceret hans spil. og teknologisk institut hjælper heller ikke men kan rådføre dig. Og alle de andre der henvender sig der vil rådføre dig eller give dig et godt tilbud SKAL have penge så de høster deres egne fortjeneste drop dem.

 . Så den bedste vej for Dig sue og det mener Jeg det er at få lavet den prototype så den er salgsklar.

Og hurtigst muligt få fat på eventuelt coop eller andre store kæder deres indkøber tage en snak med dem og fremvis dit spil og sælg det til indkøberen de dispuburer det videre til forretningerne så er den hjemme ..

Find ud af leveringstid hos dem der skal produksere dit spil inden du går ud og sælger det. og find selv en dansk virksomhed der kan masseprodukser dit spil.

Jeg kan henvise dig til conplast , de har altid været fair over for mig og meget behjælpelig og de har den rigtige indstilling omkring tavshedspligt. Måske kan de lave det for dig eller finder en løsning så det kan lade sig gøre at lave hos dem.

...Conplast ApS. Industrivej 1. 8981 Spentrup. Telefon.: 86474222. Telefax.: 86474176. CVR.: 25380584. Susanne Ring -srh@conplast.dk ... Snak med Jan det er også dem jeg vil have til at lave mit..

Jeg vil selv gøre det samme med mit spil. så er man sikker på at man får en god prototype som er salgsklar og kan så sælge sit produkt med en vis leveringstid....

hilsen

jimmy rosenkilde

24806031 ring om du har spørgsmål.

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt få patent på spil, det der gælder er at

"schemes, rules and methods for ... playing games.." shall not be regarded as invention ifølge den Europæiske patentmyndighed, men har du tekniske nyskabelser, f.eks. den måde en spillebrik flyttes eller hæftes på er det i k k e undtaget for patentering.

Det er kun "schemes, rules and methods for ... playing games.." , der ikke betragtes som patenterbare opfindelser. Altså metoder, regler etc til brug i spil kan ikke patenteres.

Jeg ved at LEGO patenterer deres spil og legetøj...

Det gælder også i Danmark, som følger den Europæiske patentmyndighed.

Se andre 'patent-nørde- ord' i min patentordbog:

http://www.eneret.dk/patentordbog.html

God læselyst

 

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)