En kedeligt halvering af de organiske hits fra google fra den ene dag til den anden er lidt trist - også fordi jeg havde en fornemmelse af at der var gang en rigtig god udvikling. Se selv: Jeg har med blandet fornøjelse (dog med stor interesse) læst Mikkel De Mibs indlæg "Google skider på dig" og føler mig hårdt ramt. Men jeg er dog ikke den jamrende type, så jeg vil hellere høre jeres mening om mine forklaringer på "krisen". Vi har ikke lavet de store ændringer pt. 1) - men i juli har vi ændret teksten på alle varer (vi har haft prisen stående inde selve <title>taggen) - dog med det resultat at der nu 2 url'er på samme produkt: http://www.primusdanmark.dk/toledo-multisav-fes350-mmoms-61875-p-413.html http://www.primusdanmark.dk/toledo-multisav-fes350-p-413.html Er det helt galt - det kan da kun forvirre søgemaskinerne/-robotterne eller ? Eller er der ikke så lang "inkubationstid" på sådanne ændringer ?
2) Vi har også haft et mindre oprydningssalg, hvor vi har oprettet mange nye varer ca 13-15 stk. - og solgt dem hurtigt igen - og slette varerne, fordi der var meget begrænset udvalg - måske kun et stk af hver. Alle disse varer var samlet i samme kategori: http://www.primusdanmark.dk/brugt-værktøj-c-86.html som stadig ligger på side 1 i google ved søgning på: "brugt værktøj" Dette skete lige omkring det tidspunkt hvor det gik ned af bakke, men burde det betyde så meget for de kategorier, der ingen berøring har med "brugt værktøj"? Forvirret på et højere plan - velkommen i klubben
Mvh Eddie Markedtingsdingeling, seoamatør for
|
ærgeligt.....
Følger lige denne for at se om der er nogen der kan svare på den.