Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oscommerce webshop hjælp

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, som har et bud som kunne hjælpe mig ?

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 9. Jul 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan desværre ikke hjælpe dig, men vores hjemmeside har fået samme problem. Den er også nede nu.

Der er ingen ændringer sket på vores hjemmeside, og One.com som vi bruger har lovet at undersøge om det er et teknisk problem. De ville vende tilbage indenfor 2 timer, men det har de glemt, og nu svarer de ikke på vores henvendelser mere Sad  ...... så vi har valgt at flytte vores hjemmeside nu.

Vi kører en test side et andet sted og der ser det ud til at fungere som det skal. Så hvis du bruger one.com kan det være der problemet ligger.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er samme problem i oplever, så send ftp, adgang til administration og database oplysninger til mig gennem Amino, så skal jeg fikse det.

 

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

chanella:

Kan desværre ikke hjælpe dig, men vores hjemmeside har fået samme problem. Den er også nede nu.

Der er ingen ændringer sket på vores hjemmeside, og One.com som vi bruger har lovet at undersøge om det er et teknisk problem. De ville vende tilbage indenfor 2 timer, men det har de glemt, og nu svarer de ikke på vores henvendelser mere Sad  ...... så vi har valgt at flytte vores hjemmeside nu.

Vi kører en test side et andet sted og der ser det ud til at fungere som det skal. Så hvis du bruger one.com kan det være der problemet ligger.

Det er højst sansynligt One der har opgraderet php version eller lignende. I Oscommerce bruges HTTP_GET_VARS, som vist nok er ved at udgå. Her skal i stedet bruges _GET. Dette kan ordnes ved i toppe af application_top skrive: $_GET = $HTTP_GET_VARS.

 

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

På den korte bane har jeg fået løst det ved, at fjerne omskrivning af url.

Men det medfører så pt. at jeg ikke længere får omskrvet mine urlér hvilket jeg godt kan

frygte bliver dyrt for min rating på google, men på den kortsigtede bane virker den nu.

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro at One benytter PHP5.3, men der er vær at undersøge om der har været en opdatering af PHP eller MySQL.

Derudover er der altid en god ide at gennemgå error_logs, jeg ved ikke om One tilbyder dette, men logs vil kunne fortælle dig om der er fejl eller lign.

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)