Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oscommerce webshop hjælp

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

 

Jeg har en webshop www.dreampet.dk som lige pludselig har fået et problem, når man vælger menuerne kommer undermenuerne ikke frem. Vælger man f.eks. hunde, skulle der komme en masse underkategorier hvor varene er i f.eks. hundelegetøj, osv. Hvis man trykker på kategorierne sker der simpelthend ikke noget. I praksis betyder det, at min webshop er lagt ned.

Er der nogen, som kan se hvad der er galt, eller give mig et hint til hvad som kan være galt ?

Mvh

 

Glenn Nielsen

 

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

Hvis du har lagt en vare inde i kategorien "Hunde", så vises underkategorier ikke. Der må ikke være underkategorier og vare i samme kategori, så går det galt.

Tilføjelse: Alle dine "Mest populære produkter" virker heller ikke. Måske er der noget andet galt.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du haft nogle kodeændringer? hvis ikke, er du så kommet til at klikke på noget inde i administrationen af siden?

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste der er sket, er at der er kommet en ekstra kattegori den som hedder pakketilbud, men jeg er sikker på, at denne har virket, da jeg har haft testet dette.

Når jeg google hvor jeg ved jeg har nogle hits med produkter kommer man ind på min side og den siger det ikke eksistere.

Er der nogen som har en ide til, hvad jeg evt. kan have haft klikket på, som kan have givet mig denne utilsigtet effekt ?

 

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med at du har søgevenlige urler er det nyt eller har det virket tidligere. Jeg har nemlig tit set dette kan være et problem når det lige bliver sat op.

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgevenlige urlér, må nok indrømme jeg ikke helt ved hvad det er. sitet har kørt gennem godt 8 mdr. uden problemer., mennu oplever jeg dette problem.

 

Søgevenlige urler, er det noget jeg kan slå til og fra ?

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgevenlige urler er at dine varer i adresselinjen hedder "robur_light_sensitive_foderpr_ve.htm" og ikke "product_info.php?products_id=xxxxx".

For det meste kan det slås fra og til, men hvis du ikke har rodet med det, så er det ikke der fejlen er.

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke der fejlen ligger, det har jeg fået sat op for ca. 4 mdr. siden og har fungeret godt.

Er der eventuelt nogle andre muligheder for, hvor der er sket noget ?

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må kunne fortælle om der er nogen der har være ind og pille i administrationen eller om noget på serveren er blevet opgraderet eller om der er blevet kodet noget nyt til shoppen for nyligt.

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke sket nogen kodning i shoppen. Det eneste der reelt er sket, er at der i nogle kattegorier er kommet nye produkter, samt at der er kommet en ny kattegori, den som hedder pakktilbud hvor der er kommet et produkt.

Der har ikke været nogle opsætningsmæssige opdateringer. For ca. 1 måned siden blev kreditkortene udvidet fra kun at omfatte paypal, dankort, visa til også at omhandle internationale betalingskort. Dette har fungeret fint.

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)