Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se Jeres Facebook-sider?

Side 2 ud af 11 (106 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er bedst at satse på?

Fanside eller gruppe?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt en lille fugl sunge om, at når det er i forhold til virksomheder så er Fansider bedst....

mon ikke der kommer nogle eksperter forbi tråden og be- eller afkræfter dette Big Smile

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har disse:

http://www.facebook.com/pages/AgeLOC-Vitality/126983310686361?ref=ts#

Kun inviteret enkelte pt, og i første omgang kun amerikanske venner. Skal ændre den lidt med dansk info og laver en enkelt konkurrence hvor der trækkes lod i oktober.

http://www.facebook.com/groups/edit.php?gid=111709548859603#!/group.php?gid=111709548859603

Inviteret venner og lavet et par konkurrencer efter hver 50'ende medlem.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min er her

http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000569292616

og jeg har også en forholdsvis ny gruppe

http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=141008055935828

Tonny

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 23:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 06:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min gruppe hedder. http://www.facebook.com/#!/pages/Glostrup-Denmark/Mobilteknik-AS/74794444537?ref=ts

Jeg har valgt at fremstå som den seriøse og ikke bare smide et tilbud efter tilbud i hovedet eller i indbakken på dem der synes godt om. Når det er skrevet mener jeg faktisk at alt for mange tror at de ved hjælp af en strategi kan sælge alt ved blot at stalke dine stakkels fans eller venner som har tilmeldt sig siden.

Tænker man sig om er jeg ret sikker på at vi alle er mere eller mindre trætte af at hende eller ham mangler 3 søm eller bank på mit tag og nu har fætter Søren slået sin gamle rekord i et totalt ligegyldigt spil ( synes jeg fordi jeg ikke selv benytter dette)

Men jeg tror at man skal sætte sig ned og overveje sin strategi og hvad man ønsker at der skal komme ud af de visninger der kan komme på facebook. og så prøve at gå den modsatte vej, hvad glæde har jeg af at købe mig til fans der ikke seriøst bruger det  budskab jeg ønsker bragt på min facebook side.

Jeg spurgte et par af mine venner om ikke de kunne tilføje nogle af deres venner, og efter at have tænkt mig om skrev jeg at det var ligemeget for jeg vil gerne bringe mit budskab, men ikke sidde og spilde en masse tid på at skrive og tegne og fortælle, og så er der kun en der gider tage det seriøst nemlig mig selv.

Så hvad har jeg i grunden gjort

Jeg gjorde som trådstarter her nemlig stillede et spørgsmål om hvordan man kunne få nogle fans på sin side, inden længe kom der et hav af tilbud om at købe sig til en facebook kampagne og det ville de selvfølgelig gerne stå for. Men at betale op til 25 kr. for en fan der er ligeglad med mit budskab er jeg faktisk ret ligeglad med selv. Thomas Bigum her på Amino er faktisk ret genial til at komme med en brugbar plan.

Mit forum som er på min nye hjemmeside kæmper jeg med at sparke igang, og det gør jeg fordi at mange af jer som mig selv har noget der driller eller blot bare ikke vil som jeg vil have det til. og så synes jeg der mangler et sted at kunne finde svar på hvorfor min telefon gør sådan og pludselig holder med at virke og så videre.

Hvad kan score dig selv på Facebook

Brug dig selv som testperson og tænk over, hvad der kune får dig til at blive fan af en side på facebook, jeg ville gerne tilslutte mig en side der har et budskab og noget brugbart, men ikke en der blot kaster det ene tilbud efter det andet i knolden på mig, for når jeg er på facebook er det fordi jeg er nysgerrig og gerne vil se hvad andre laver og tumler med.

Forventninger

Jeg forventer selvfølgelig at dem som læser om mig og mine holdninger vil vælge at benytte mig til at løse de opgaver jeg kan, måske ikke lige nu men måske kender de en der har et problem eller har et problem med et tilsvarende produkt de har købt et andet sted, så kan de stille spørgsmål og få svar i forumet. men en direkte salgside på facebook tror jeg ikke min forretning egner sig til.

Det blev en lang smøre og jeg håber at i kan bruge min opfatelse til noget, og nu vil jeg bruge tiden på at kigge på de facebook sider i andre har, og tilbyder i mig andet end et tilbud men en brugbar viden så har i fået jer en fan, og tak for god og brugbar info på forhånd.

Tak for din tid og god Lørdag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 08:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 08:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit website med anmeldelser af alt fra film til øl har en fan side her:

 

http://www.facebook.com/pages/myratingdk/91113677154?ref=ts

 

Min oplevelse er, at det er svært at tiltrække brugere til en fan side for et website. Medmindre du hedder trendsales, facebook eller lignende. Men på den anden side er det også bedre at have nogle kernebrugere, end en masse der synes at det ser smart ud på deres profil (medmindre du tænker affiliate). Jeg bruger min fanside til at notificere brugerne om nye større features og forbedringer på mit site.

Side 2 ud af 11 (106 indlæg)