Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man registrere en RKI registrering?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Hej Lanther,

Der kan være mange grunde til man er/har været en dårlig betaler :-). Jeg ville i hvert fald vægte den økonomiske historik op i mod den nuværende økonomiske situation. Som udgangspunkt ville jeg dog ikke låne penge ud, uden at være 110% sikker på at få dem igen :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Casper

Den virkelige verden pt. giver RKI og tidligere registrerede en meget dårlig mulighed for at låne idag.

Ja, der kan være mange årsager til at man havner i RKI, både gode og dårlige, men man ser kun på selve det at være eller har været registreret.

mvh  Geeked

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sku heller ikke låne penge, jeg vil bare skifte afdeling :-)!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu har jeg fået arrangeret nogle møder med en række andre banker i næste uge, så må vi se hvordan det går.

 

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tabte en retssag ang. en regning jeg havde gjort indsigelse mod. At jeg tabte, gjorde åbenbart at advokaten kunne insta-registrere mig i RKI, hvilket skete selvom jeg betalte indenfor 24 timer. Var dog hurtigt ude igen.

Jeg spurgte så min bank, NorKorea, om den slettede RKI optagelse ville betyde noget fremover i forhold til dem, om de ville gemme infoen. Jeg skulle spørge direkte omkring 4 gange, før de indrømmede at de ville have den stående til evig tid. De gemte ikke omstændighederne, så alt en senere rådgiver ville se, var at jeg havde været i RKI.

Dagen efter skiftede jeg til Nykredit, hvilket jeg ikke har fortrudt.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)