Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncer - evighed om at godkende

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun sporadisk erfaring med facebook annoncer, og de seneste jeg har oprettet er ikke godkendt endnu, efter mere end et døgn.

Er det normalen for FB annoncer, at de ikke godkendes hurtigt?

Jeg har skrevet til dem, men de gider så heller ikke svare.

Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever det samme. Jeg venter også typisk omkring et døgn før mine annoncer er godkendt.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det går rigtig hurtigt. Der går maks. et par timer inde de kører. Men jeg er måske bare heldig.

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

det hurtigst jeg har prøvet er vist 12 timer :)

så ja, det tager lidt tid!

Men tilgengæld tager det ikke mere end 2 timer hvis der bare er blevet ændret i den også den skal godkendes igen :)

Mvh Benjamin

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på om din "landingpage" er godkendt hos dem. De sidder nemlig manuelt og godkender/afviser alle landingpages. Jeg får selv afvist et par stykker pga. de er for agressive.

Men når den først er godkendt er det kun billedet og teksten der skal godkendes, hvilket går rigtig hurtigt - specielt i hverdagene.

 

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved heller ikke om det bare er mig, men tror de prioriterer alt efter hvor stor en kunde du er.

Jeg har i hvert fald personligt oplevet en markant længere godkendelsestid på en ny webshop  fremfor annoncer for en noget større shop og ældre shop i forhold til FB annoncering.

Lyder også fornuftigt at prioritere store kunder for at holde dem tilfredse, men er der nogle der har oplevet det samme? :)

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg har de samme erfaringer med lang responstid på godkendelser. Det er dog som om det går hurtigere i hverdagene i forhold til weekenden.

Jeg har ligesom Simon oplevet at få afvist mine annoncer. Og desværre er det tit sådan en standardtekst, som sendes ud i forbindelse med afvisningen - og så er det lidt svært at forholde sig til. Da jeg ikke rigtig kan læse om det er billedet, annonceteksten eller landingssiden, som er problemet... og har desværre ikke haft tid til at følge op på afvisningen... og hvis Allerup skriver, at de ikke svarer tilbage, så er det jo fint nok jeg ikke har brugt tid på det :-) 

 

Jeg deler også tips og links på:
http://twitter.com/nicolaij

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det afhænger meget af, hvornår man indsender sine annoncer til godkendelse og hvor travlt de har.

Har prøvet at få godkendt annoncer inden for ½ time og andre gange har det taget op til 1½ dag.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)