Det kommer an på om din "landingpage" er godkendt hos dem. De sidder nemlig manuelt og godkender/afviser alle landingpages. Jeg får selv afvist et par stykker pga. de er for agressive.
Men når den først er godkendt er det kun billedet og teksten der skal godkendes, hvilket går rigtig hurtigt - specielt i hverdagene.
Ved heller ikke om det bare er mig, men tror de prioriterer alt efter hvor stor en kunde du er.
Jeg har i hvert fald personligt oplevet en markant længere godkendelsestid på en ny webshop fremfor annoncer for en noget større shop og ældre shop i forhold til FB annoncering.
Lyder også fornuftigt at prioritere store kunder for at holde dem tilfredse, men er der nogle der har oplevet det samme? :)
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.
Jeg har de samme erfaringer med lang responstid på godkendelser. Det er dog som om det går hurtigere i hverdagene i forhold til weekenden.
Jeg har ligesom Simon oplevet at få afvist mine annoncer. Og desværre er det tit sådan en standardtekst, som sendes ud i forbindelse med afvisningen - og så er det lidt svært at forholde sig til. Da jeg ikke rigtig kan læse om det er billedet, annonceteksten eller landingssiden, som er problemet... og har desværre ikke haft tid til at følge op på afvisningen... og hvis Allerup skriver, at de ikke svarer tilbage, så er det jo fint nok jeg ikke har brugt tid på det :-)