Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send en E-faktura gratis fra virk.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jah  ....   gratis  i  nominelle kr. og ører  er  det  måske  -  men  det  koster  da arbejdstid  og  vel og mærke  dobbeltarbejde     (og det er  da  næsten  det  mest  håbløse  man kan give sig  til)  men  OK  har  man  tid  nok  til  at  genskrive  den  allerede  lavede faktura  fra sin  normale  bogføring;  så  er  det  måske  et  udmærket  tidsfordriv

Jeg  vil godt  pege på  en anden  mulighed  som  er  REELT  gratis  (i kr. og ører  og i tidsforbrug,  hvis dit faktureringsprogram   kan  lave  OIO-fakturaen selv).   Den betingelse  er  jo  opfyldt  rigtig  mange steder  -  lad mig  nævne   bl.a. SummaSummarum med EFB-modulet  koblet  på  eller  AESIRAS uden tilkøb.

Så skal du  blot  ind og lave  en  konto hos  NemHandel.dk    så  får  du en  Brugerkonto  hvorfra og -til  du  gratis  kan sende  og  modtage  OIO dokumenter  -  uden at  skulle  bruge  tid på  at  genskrive  fakturaen   EENGANG  til  som  man  skal  i  virk.dk gaten 

Det  er  noget  af  det  mest  begavede  som  Økonomistyrelsen   har  lavet  som afløser  for  den gamle  LÆS IND-service  da  den faldt  bort  sidste  år  1. juli 2009.   Man får  omgående  kvittering  tilbage   på at  fakturaen er  korrekt ekspederet  -  eller  en  anvisning  på  hvad  der evt.  måtte være  galt  med  en  ikke-validerende  faktura.

 

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har siddet og tastet EAN faktura manuelt i 2 år nu for www.Cueshop.dk og det bliver enormt hurtigt kedeligt, der findes også services hvor du bare skal sende dem en faktura i pdf så ordner de resten... 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En bedre løsning er, at have det integreret i et almindelig faktureringsprogram. Så skal du ikke vedligeholde dine data flere steder, og din nummerering af fakturaer passer altid. vP Faktura fra www.vipilon.dk er netop sådan et program. Her skal du ikke selv installere hverken drivere, signaturer eller andet, det er så nemt som det kan blive. Du kan prøve programmet gratis i 30 dage, og der er selvfølgelig gratis support og gratis fremtidige opdateringer af programmet.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Jerslev
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er ny  selvstændig og jeg har liget et spørgsmål til E-fakturering, kan man ikke bare selv sende den med mail til sin kunde? Eller er der nogle bestemte sikkerhedskrav der skal opfyldes? Jeg mener hvis man kan lave en pdf faktura, hvorfor sende den til et firma der sender den videre, hvorfor så ikke bare sende den til kunden? Beklager hvis det er et dumt spørgsmål.

 

Venlig hilsen Dan

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

det er skam ikke  et  dumt  spørgsmål   ....  men det offentlige  med staten i  spidsen  har  bestemt  at  de  vil  have  fakturaer  på  en  form  som  er egnet  til  automatisk  indlæsning  i  deres  økonomisystemer  (for at vi  alle  kan  få  den  billigste  offentlige  administration).

DERFOR  kan  du  ikke  bare   kommende  rendende  med  en  papirfaktura  eller  en  pdf´er  for  den sags skyld.

Det  er  jo  fornuftigt  nok   -  og  det  er  da  heller  ikke noget  problem  for dig  at  få  lavet  en  sådan  på OIO format     Enten  på  virk.dk    hvor  du  skal  sidde   møjsommeligt  og  genskrive  din  faktura  (lidt   molboarbejde   ikke???)

eller   du  anskaffer  dig  et  fakturaprogram   der   kan  lave  det   fra  grunden  af   så  det  ikke  repræsenterer  noget  ekstraarbejde  for  dig

Jeg  har  2  løsninger   som  kan  det  her   (se  mit  tidligere  indlæg  her i  tråden)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er RIGTIG mange valgmuligheder for E-fakturering... 

Du kan f.eks. ved VORES service få kundekartotek, varekartotek, E-fakturering og to andre former for fakturering.

For alle faktura typer gælder - også for E-fakturaer - at vi tilstræber at være de billigste (bortset fra de offentlig sponsorerede sløve systemer), og samtidig yde bedste support og kontrol med at fakturaen rent faktisk bliver leveret.

Gratis registrering
Det er gratis at have en konto ved FakturaService.dk - det koster ikke en dadel at registrere sig til denne konto

Intet klippekort
Ved FakturaService.dk skal man heller ikke købe et eller andet klippekort, det er sæt XXX kr ind og de står på din konto derinde indtil du skal bruge dem - hvilket fører mig til næste ting.

Ingen forældelse af "klip" eller pengene
Ved rigtigt mange andre firmaer bliver ens "klip" eller penge for gamle efter noget tid... Det gør de ikke ved FakturaService.dk

 Samtidig ville de fleste sige vi er hammer billige - vores kunder mener

Se eventuelt mere om vores priser på denne side

Ja vi har også Papir faktura og E-mail faktura

Andre features
Fakturaene kan også importeres ind fra f.eks. C5 eller postes op mod vores server via en API url
Folk kan få deres eget faktura design på e-mail og print fakturaer.
Se alle vores løsninger her 

Fra Jerslev
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh ok så det gælder mest e-fakturaer til det offentlige? Det er ikke når det er til private? Jeg mener jeg fotograferer og sælger billederne over nettet, vi har indtil videre brugt papir fakturaer og det går fint, vi sender den jo alligevel ud med girokort. Men det er da hændt, at vi har glemt at få fakturaen med og så ville det jo være smart at sende den ud med mail efterfølgende. Er der specielle krav til disse udover det som de selvfølgelig skal indeholde, jeg kunne ikke forestille mig at det var smart at bruge en udbyder af e-fakturering istedet for at sende dem ud selv?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fotomadsen:

Ahh ok så det gælder mest e-fakturaer til det offentlige? Det er ikke når det er til private? Jeg mener jeg fotograferer og sælger billederne over nettet, vi har indtil videre brugt papir fakturaer og det går fint, vi sender den jo alligevel ud med girokort. Men det er da hændt, at vi har glemt at få fakturaen med og så ville det jo være smart at sende den ud med mail efterfølgende. Er der specielle krav til disse udover det som de selvfølgelig skal indeholde, jeg kunne ikke forestille mig at det var smart at bruge en udbyder af e-fakturering istedet for at sende dem ud selv?

Så længe det er private fakturaer er der ikke de store krav andet end at de skal indeholde relevant information.

Du kan sende gratis e-mail fakturaer - med track'n'trace på FakturaService.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)