Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

månedlige omkostninger til webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Lindgren:
Det er to forskellige forretningsmodeller. Magento er et langt stærkere system, men fordi de har valgt en open source forretningsmodel hvor de tjener penge på konsulentydelser og en enterprise version, så gør det den ikke til et dårligere produkt. Scannet og DanDomain har valgt en software as a service model og deres "offer" var rigtig god for nogle år tilbage (modellen er stadig god idag, men deres system er imho ikke fuldt med). 

@Rasmus

Du bliver simpelthen nød til snart at finde en anden sang at synge. Wink

@Lone

Det vigtigste for dig er hvilken service og support du får efter du har startet din webshop. Koster det hver gang du ringe til dem. Eller er det inkluderet i det du betaler for.

Jeg tror du vil være bedst hjulpet med en løsning hvor du frit, nemt og fremadrettet har adgang til en stabil service og support på dit webshop  produkt.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Hvis du skal ha en mega god hjemmeside skal du købe den hos ML Hostign. De er mega bilige og jeg har selv 2 hjemmesider hos dem. Den en er en webshop og den anden er om et spil der hedder world of warcraft. Og hos dem er der 1 click installasjon. Og det er mega godt når man skal lave en webshop. og det er et Dansk firma.

Hjemmesiden til dem: http://mlhosting.dk/

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Lindgren:
Vores super lave pris skyldes at vi ikke bruger overbetalte, fagforeningsvante, møgforkælede danske udviklere, men har outsourcet al design og udvikling (og inden nogen kommer igang ang. ovenstående udsagt, så sælger vi også danske konsulent ydelser... Smile).

Vi tilbyder at opsætte din shop for 6000,- og vi skal jo være konkurrence dygtige, så kan godt sige at hele første års hosting er gratis. Så første år for 6000,- og efterfølgende år for 3.600,-

Grunden til vi kan tilbyde det så billigt er at vi bruger talentfulde danske designere, der forstår dig og ikke skal alting ind med en ske af flere omgange faktisk hjælper de dig hele processen igennem og det er helt sikkert at din shopdrømme bliver bedre af at snakke med dem.
Derudover har vi heller ingen fordyrerende mellemled, der bare ønsker at tjene penge på at sidde på deres hænder.

Her er et par af de senere opsætninger vi har lavet: http://www.eventyrhaver.dk , http://www.lauraamalie.dk og http://www.fashionfactory.dk (Det skal dog siges at de selv har lavet en masse ændringer, så fleksibelt er vores system, at man selv kan ændre udseendet på sine shop uden at kode)

Som Singularity skriver, så er det vigtigt at man har fuld support på sine ting, så man ikke ender med en masse udforudsigelige konsulent udgifter. Så vi har selvfølgeligt gratis telefon support og så det er selvfølgeligt os der tager ansvaret for at det tekniske spiller, også når der kommer en ny browser etc. Det er altsammen inkl. i prisen.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Singularity:
Du bliver simpelthen nød til snart at finde en anden sang at synge. Wink

Godt ord igen Nils... Hvad er det for en sang? Jeg plejer ellers ikke at tale dårligt om hverken DanDomain eller Scannet (skriver bare at jeg "imho" mener at Magento er langt bedre). Jeg kan ikke forestille mig at du er uenig i det?! Jeg skriver også at "saas" modellen skam er helt fin (Lundsby bruger den jo også med stor succes), men at det er deres produkt som ikke er fulgt med (i hvert fald ikke til prisen). DanDomain og Scannet har i den grad haft alle mulige for at lave et super produkt, men har istedet valgt at malke deres kunder. At skulle betale 150 om måneden ekstra for at få lov til at lave varianter må da siges at være malkning. Dette er noget som findes som standard i alle open source systemer jeg kender. (igen Scannet har nu lanceret 2.0, men med en højere pris er det nok ikke noget for den "nye iværksætter").

Saas modellen bliver jo også anvendt af fx. Shopify som jo generelt er et udemærket og simpelt system.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes der er flere ting der skal med i regnskabet...

Er det nødvendigt med lagerstyring? bruger du det i den fysiske forretning tror måske godt du kan undvære det, ihvertfald intil din shop bliver for stor.

SEO- altså for at kunderne kan finde dig er det et MUST at søgemaskinerne - google, yahoo etc. - kan finde dig. Det lød ikke som om det var noget du har forstand på så hvis du skal have succes skal du enten lære det, og det tager tid og bagefter bruge meget lang tid på at arbejde dig op i søgemaskinerne. eller du kan vælge at betale dig fra det... en webshop som ikke findes på google er vel lidt som en butik i en mørk baggård uden reklame er der ingen der finder den!

Du skal også huske at de fleste handler på nettet for at spare penge så du skal også kunne sælge dine varer billigere, inkl porto, end i din fysiske butik...

Men det skal ikke skræmme dig væk, hvis du har overvejet disse ting og stadig tror på det kan lade sig gøre er det bare at komme igang

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Jeg skriver også at "saas" modellen skam er helt fin (Lundsby bruger den jo også med stor succes), men at det er deres produkt som ikke er fulgt med (i hvert fald ikke til prisen

Nu ved jeg ikke helt om det er vores produkt, du ikke mener har fulgt med til prisen. Men i betragtning af at jeg lige har tilbudt en 1. års pris til godt og vel, det halve af hvad du gør, og det endda med danske designere, så burde det være åbenlyst hvem der tænder ild med flintesten og hvem der bruger en lighter :-)

Det Magento og mange andre Open Source systemer (med undtagelse af f.eks. Prestashop) ikke har forstået er, at e-handel handler om kerne funktionaliteten og optimering af denne, og ikke en masse andre ekstra features.

Et godt billede på problematikken, er en fysisk shop der har touch-kasseapperat og automatisk svingdør, mens udstillingsvinduet er jule udstillingen fra sidste år.
Det er de simple ting det handler om, kig f.eks. på nogle af Morten Vadskærs shop, de er vildt simple, men sælger nummeren ud af bukserne.

Det vi tilbyder er en shop, hvor folk selv kan optimerer udstillingsvinduet! og sammen med tiltrækning af trafik, så er det, som e-handel handler om. Så simpelt er det!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Nu ved jeg ikke helt om det er vores produkt, du ikke mener har fulgt med til prisen. Men i betragtning af at jeg lige har tilbudt en 1. års pris til godt og vel, det halve af hvad du gør, og det endda med danske designere, så burde det være åbenlyst hvem der tænder ild med flintesten og hvem der bruger en lighter :-)

Nej sorrydet ikke var helt klart.. her talte jeg stadig om DanDomain og Scannet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jacobfrom:
Er det nødvendigt med lagerstyring?

På den anden side så kan man spørge om hvorfor de IKKE har lavet indbygget lagerstyring? Så svært er det heller ikke at lave..

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden overhovedet at komme ind på tekniske detaljer, så fungerer en Dandomain shop perfekt for os som ikke har en skid forstand på - og eller interesse for at sætte sig ind i det tekniske.

Jeg har ingen interesse i at sælge dig det ene frem for det andet - blot konstatere at jeg er rigtig glad for min Dandomain.

Om jeg giver 100 eller 200 ekstra om måneden er jeg bedøvende ligeglad med, det betyder intet i det samlede regnskab.

Det der er perfekt, er at du bare ringer til supporten, som hurtigt hjælper dig igennem, hvis der skulle være problemer.

Systemet har stort set 100% oppetid, og du lærer hurtigt at opdatere/lægge nye varer ind osv. osv.

( Når jeg kan - kan du også Smile )

Jeg tror jeg giver omkring 500 om måneden - det er så incl. Dankort, kreditkort osv.

Opstart er i udgangspunktet gratis - dog skal du have noget betalingssystem, og hvis du ikke selv vil rode med et smart design, skal du regne med et par tusinde for at få en til at lave dette for dig.

Vedr. betaling, koster PBS:

Dankort 250,- i opstart ( +1000,- pr. år i abonnement)

Kreditkort 3.500,- i opstart ( + 1000,- pr. år i abonnement)

Held og lykke

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)