Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Umulig organisk placering eller....?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg læser troeligt indlæggene herinde og der er rigtig mange om SEO og optimering. Jeg synes ikke at forstå det hele og har nærmest den følelse at en eller anden guru skulle betales for at sætte siden op så den spiller max. Hvad gør vi knap så hærdede bruger (nybegyndere) ?

 

Jeg har en shop som sælger alufælge fra Tomason, www.tomason.dk og hvis man skriver "alufælge" på Google kommer jeg frem som side nr. 342.573.... der er lidt langt mellem kunderne på den placering!

Spørgsmålet er hvad jeg kan gøre her?

URL

adresse

vare id

Er der noget der ser forkert ud?

Synes min shop ser fornuftig ud og nem at navigere rundt på, men hvad hjælper det, hvis det kun er mig der besøger siden?

 

I naivt håb om nogle brugbare svar

 

Med venlig hilsen

Frank

 

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Otto. Er du rar at smide et link til din shop? Det vil hjælpe :-)

 

Mvh Frederik Grønholdt Petersen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Problemet er en generel mangel på søgemaskineoptimering.

Da der intet er gjort i den henseende kan du jo ikke forvente at ligge i toppen Wink

Hvis du selv vil optimere din side har jeg skrevet Søgeoptimeringsrapporten.

Du kan hente "Light" udgaven via linket.

Hvis du ikke har tid/lyst/evner vil jeg anbefale, at du starter med AdWords Annoncering.
(Link til vores egen side om AdWords)

Se vores marketing video på forsiden af hjemmesiden for mere forklaring

Venlig hilsen,

Christian

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@Christian - Kan du evt. smide en URL?

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, her kommer det....  www.tomason.dk eller klik her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Otto2580:

Undskyld, her kommer det....  www.tomason.dk eller klik her

 

En spæd start ville være at lave din ankertekst til alufælge istedet for "her", når du linker til siden. Istedet for at gå efter at blive nummer 1 på alufælge, har du så overvejet nogle nemmere, bedre sælgende og ofte mindre konkurrenceprægede longtail søgeord, som f.eks. "hvor finder jeg de billigste alufælge", eller "alufælge til Mazda 626" .

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Der er en helt masse der kan optimeres på.

Det er sådan at google og andre søgemaskiner elsker tekst. Søgemaskinerne ser ikke dine billeder og tænker "wow - det der er vist alufælge" lad os sende ham til tops på det søgeord. For at du skal til tops som et ord som alufælge, skal du målrette en underside mod "alufælge", og undgå kun at nævne ordet "alufælge" hist og her rundt på din hjemmeside

 

Lad os tage et andet eksempel fra din hjemmeside:

http://tomason.dk/shop/index.php?route=product/product&keyword=jensen&product_id=112

At du har 6 flotter billeder betyder "intet" for Google, når den eneste tekst du har er "Jacob Jensen P-skive". Her skulle du i stedet skrive en masse unik tekst fra bunden, hvor du sørgede for at nævne sætningen "Jacob Jensen P-skive" flere gange.

Hver gang du skriver noget nyt på din hjemmeside skal du spørge dig selv: hvad er mit mål for denne side, hvorefter du finder et eller flere nøgleord som du har fokus på. I googles verden er "fælge" og "alufælge" to forskellige ting, da google ikke er god til at sammenligne.

Arbejd desuden på linkbuilding. Start med at oprette et link i din signatur herinde under ret profil > debatindstillinger. Sørg for at linke med gode ankertekster så du ikke skriver "læs mere" eller "klik her" - her er det bedre at skrive noget der har noget med indholdet af dit site at gøre.

 

Som sagt, det var nogle af de ting som du selv kan starte med. Der er god mulighed for at købe dig til SEO hos forskellige aminobrugere, hvilket du burde overveje. De penge kan du sikkert tjene rigtigt mange gange hjem igen!

Held og lykke

/ Emil Blücher

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)