Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatiseret E-handel - hvad er det bedste at bruge?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet et lækkert produkt til boligen, som jeg gerne vil sælge til alle de skønne boliger der findes i lille danmark, norge, sverige og finland. Jeg vil starte med danmark først ;o)

Det er til at starte med kun et enkelt produkt i forskellige udgaver, så maks 20 varenumre.

For at komme igang ønsker jeg at finde en eksisterende velfungerende platform, som jeg kan benytte mig af, altså ikke opfinde den dybe tallerken, da jeg er sikker på den eksisterer i forvejen.

Jeg har ca. 400 potentielle forhandlere som skal kunne købe mit produkt på en meget enkelt måde på nettet.

De skal kunne oprette sig som forhandler via siden og med et forhandlerlogin købe mit produkt med en fornuftig avance.

Eksisterende kunder skal kunne sende en ordre afsted, få ordrebekræftelse med det samme, og jeg skal have dette system til at sende ordren videre til min leverandør i Tyskland.

Jeg har ikke købt noget regnskabssystem endnu, men ønsker at have noget som man på sigt kan udvide hvis der pludselig kommer flere produkter, til f.eks. en helt anden kunde type.

Hvem har svaret? Hvis der er nogen der kan svare, så er det helt sikkert et Aminomedlem.

Venlig hilsen

Casalino

Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Et ønske til den platform jeg søger, er nyhedsbrev funktion, hvor man enkelt kan bede om nyhedsbrev, og ganske enkelt kunne afmelde.

Er der evt. nogle punkter som jeg ikke har fået med, så må I meget gerne komme med et godt råd eller ti.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjekke smart-web.dk. Det er et godt system til SEOvenlige webshops, og har de fleste af de funktioner du efterspørger. Om det har alle, ved jeg ikke, men det kan man jo hurtigt finde ud af. ;)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et system som kan klare det inkl. differentierede priser til b2b kundegrupper og det hele.

Du kan se lidt mere om systemet vi bruger her: redSHOP Joomla Webshop

Derudover skal du være velkommen til at kontakte mig via vores kontakt side hvis du ønsker nærmere informationer eller vil indgå i en konkret dialog om projektet :)

 

Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Rune

Jeg går ud fra at Jeres egen hjemmeside er lavet via smart-web.dk? Det ser godt og enkelt ud, den afdeling med at ansøge som Bruger, er noget af det jeg også kan bruge.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt. :) Vi er også meget tilfredse med systemet.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan levere en køreklar webshop inkl. hosting og betalingsgateway (modtag fx dankort) til 9.995,-. Hvis I også vil have integration til e-conomic (økonomisystem på nettet) kan i evt. vælge vores store pakke til 12.995,- hvor dette er inkl. første år.

Vi bygger systemet på shopsystemet Magento (se evt. demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/).

Hvis du vil vide mere om vores produkter er du meget velkommen til at læse mere på http://getashop.dk/ eller sende mig en besked.

Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Rasmus, jeg vil kigge på dine links.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

kigger med.

Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon der er flere gode ideér?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)