Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføjelse til min præsentation.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
            Kære Aminoer.

 

Jeg har lige læst min præsentation igennem, og opdager, at jeg tilbyder at bidrage, men har glemt at berette, HVAD jeg kan og gerne vil bidrage med.
Jeg har allerede haft stor glæde af AMINO i form af  hurtige tilbagemeldinger på mine "Råb om HJælp" ( Selv om jeg stadig ikke har fået min firma-mail op at køre- jeg er åbenbart endnu mere klumset til det, end jeg selv troede. )


Jeg vil med stor glæde & fornøjelse bidrage med:
   Min viden & erfaring med børn, institiutioner & skoler - ikke mindst samarbejdet mellem forældre og skole/institution.
 Viden, erfaring & redskaber til den åbne, anerkendende reflekterende kommunikation.
Ledelse og samarbejde.
Hvordan man omsætter visioner & værdier til realistiske og opnåelige mål.
Viden om og erfaring med stresshåndtering.
Og ikke mindst mine kreative tanker & ideer, ud fra den grundholdning, at det er fællesskab og samarbejde, der ændrer Verden....

Hvis du vil vide mere om min baggrund for disse tilbud kan du læse videre - ellers vil jeg sige tak for din opmærksomhed og pas godt på dig selv i den store , vide Iværksætterverden.
Mette

Jeg er uddannet pædagog og har været i branchen i 25 år - fortrinsvis i ledelsespositioner. Jeg har 2 lederuddanelser i ledelse, samarbejde, kommunikation og organisationsudvikling samt en næsten afsluttet pædagogisk diplomuddannnelse i "Projektledelse & organisationsudvikling."

Jeg mixer min teoretiske viden med min viden og erfaring fra praksisfeltet i den kommunale organisation med min livserfaring og grundværdier til det, jeg kalder "Min viise Sten." Den er til enhver tid summen af min samlede livserfaring. For et par år siden fik jeg en ordentlig røvfuld i form at et totalt nedbrud p.g.a. stress, opbygget gennem mange år. Jeg er godt igennem og klar-parat-start" på fuld hammer.

Glæder mig til at være til nytte.

De bedste hilsner
Mette Alleslev


 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)