Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andele i Webshop?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har nu brugt ca. et års tid på at bygge min webshop op i UK, jeg arbejder hårdt på at komme på side 1 i google.co.uk på nogle udvalgte søgeord. Stort set alle mine opsparede kroner er gået til opbygning, marketing, SEO kampagner, designere/programmører, banner reklamer osv.

Jeg har et fuldtidsjob ved siden af og bruger alle mine penge på at få skrevet artikler om gaveideer og købe SEO hjælp til højere ranking.

Jeg er endelig kommet på side 4 på søgeordet "coolest gadgets" og arbejder nu hårdt og koncentreret på at få min først side 1 placering på det søgeord, andre ord ligger længere nede men det skal nok komme med det arbejde der bliver lagt i det :-)

Jeg overvejer at sælge andele i webshoppen for at bygge et varelager op så jeg har et stort udvalg at tilbyde mine besøgende. Desuden er jeg ved at kigge på nogle seriøse dropshippere af kvalitets varer for at udbygge sortimentet.

De varer jeg har i webshoppen er alle på lager, men meget er udsolgt og jeg har ikke haft penge til at købe flere varer hjem, da de skal købes mange forskellige steder fra til en min antal ad gangen og pengene er gået til marketing istedet og shoppen er nu blevet halvtom og fokus er på at få besøgende nu via organisk trafik.

De varer der har været størst succes med har været de radiostyrede biler og andet radiostyrede legetøj, og vil satse meget hårdere på det i fremtiden.

Vores koncept er at tilbyde God kvalitet, Godt design og Praktisk/ Brugsvenligt i dagligdagen af både legetøj, gadgets og gave ideer generelt.

Nogle der kunne være interesseret i at købe andele til en webshop i stigende udvikling med mulighed for en god fortjeneste ved et evt salg i fremtiden?

Tænker på at tilbyde 30 andele til 5.000kr stk hvor pengene går til indkøb af varer og SEO.

I kan se shoppen her: www.mycoolgadget.co.uk

min mål er at stjæle kunder fra et allerede eksisterende marked og kan fortælle at f.eks firebox.com omsætter for £11.000.000 om året og har en markedsværdi af £10.000.000.

Min kundegruppe er UK i øjeblikket men satser også på det danske marked og har en dansk webshop klar hvis det er den vej vi vælger at gå.

Skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål og lad mig høre om der er interesse for denne forretningsmodel, det bliver jo stortset en amino shop så :-) men tror på ideen og tror det kan blive stort.

mail@mycoolgadget.co.uk ellr mail her på amino

vh Thomas Clausen

 

 

 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har fået et par enkelte henvendelser der syntes rigtig godt om ideen, men er der ikke flere der har nogle bemærkninger eller har spørgsmål til denne mulige model?

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas,

Tavsheden skyldes muligvis at det IMHO er en tynd gulerod at vifte med - hvorfor skulle folk smide 5k efter en butik der drives af en mand i sin fritid, blot for at han kan få et varelager der kan vises frem på side fire i Google (hvor ingen kigger) i en ekstremt konkurrencepræget niche?

Jeg spiller blot djævelens advokat her, men som jeg ser det står du ikke med meget at tilbyde dine kommende anpartshavere.

Men måske du kan gøre det lidt tydeligere hvad der skulle få folk til at flokkes om anparterne?

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

kiggre med

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende. Hvor meget kommer man til at eje ved en andel på 5.000? 1/30? Hvis dette er tilfældet, synes du så at din forretning er 150.000 værd? Hvorfor er den så det? Skype-Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, er kun glad for at du spørger, indlægget var ment som en føler om dette var en mulighed for at kickstarte webshoppen. Kan kun sige at jeg ikke stopper med denne webshop før det er blevet en succes, jeg er tæt på at der kommer en kæmpe trafik forøgelse når mine keywords rammer forsiderne, samtidig kan jeg begynde mine affiliate programmer når webshoppen bugner af spændende gaveideer, cool gadgets og en masse remote controlled toys som der er stor efterspørgsel på over internettet her i UK og nettet generelt.

Samtidig vil andelene kunne bruges til at hyre et Uk baseret pro SEO virksonhed til at lave ongoing SEO arbejde for bedre positioner og onsite optimering generelt.

Shoppen er på vej frem og der er mulighed for at være med nu for en billig penge og samtidig have en investering der kun kan vokse sig større og ende ud i en million forretning i UK med sine 65 millioner indbyggere. jeg arbejder bevidst på at stjæle kunder fra et allerede konkurrence præget marked for derved at være sikker på succes når mine produkter og min webshop tager sig bedre ud i design og produktsortiment når vi endelig når forsiderne og trafikken begynder at rulle.

At det bliver en succes er jeg sgu egentlig ikke usikker på mere da jeg har fået utrolig god feedback fra alle der kender til shoppen, og mine kunder har alle været glade og skrevet email med hvornår jeg får flere produkter hjem.

men jeg prøver mig lidt frem i øjeblikket for at løse cashflow problemet da jeg syntes det går for langsomt med udviklingen da jeg arbejder fuldtid ved siden af for at have penge til marketing og diverse :-) men igen tak for indsparket, kun dejligt der bliver lidt fokus på forretningen :-)

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interesseret i at vide, hvor stor en andel man kommer til at eje?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vil jeg også mene er ret relevant. Men ellers kunne jeg da godt være interesseret i at købe et par andele.. Forestiller du dig, at køberne af andele også får indflydelse på sitet, eller styrer du det 100 %? For hvis det er 30 forskellige mennesker, og du bruger deres kompetencer hver især, så tror jeg også på at det kunne blive ret godt.

Du skal nok også skrive hvornår du regner med at pengene kommer hjem igen, og hvad den evt. udbetaling er. Ejer man bare X % af virksomheden resten af dens levetid?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for interessen indtil videre :-) , til alle interesserede:

En andel er ca 1.6 procent og der vil blive solgt 50 procent til 30 andelshavere, med mulighed for flere andele pr. koeber. Min sekretær har i forvejen 20% og jeg vil så stå tilbage med 30%.

Det kan også være det ville være bedre med kun 20 eller 10 andelshavere, så ROI er højere, men så tror jeg også det vil være sværere at sælge andelene. Hvis man kun har 20 andelshavere tror jeg ikke det er nok med 100.000 til både vareindkøb og marketing for at kickstarte det hele, tror min. det skal være de 150.000. som så bliver til ca. £17250 som det ser ud i øjeblikket.

Der er indtil videre investeret ca. 50.000 i webshop og marketing, diverse logo, visitkort, banner reklamer mv., SEO og varelager hvor vi er nu.

Jeg taenker ikke at de enkelte andelshavere skulle lave noget for sin andel andet end at det er en passiv investering i en virksomhed med mulighed for et godt afkast efter ca.7-10 aar.

Hvis andelshavere vil hjaelpe med at bygge links eller andet er de selvfoelgelig velkommen da det hjaelper deres egen investering, men jeg kan ikke gaa ind og afloenne folk og sige den og den skal have mere fordi de har lagt mere arbejde i det end de andre passive. kan sgu godt se vi ville stå stærkt hvis 30 andelshavere alle lavede noget linkbuilding, artikel skrivning, research af nye mulige gadgets og gaveideer til indkøbsafdelingen osv. men det vil samtidig tage en del af min dyrebare tid hvis jeg også skal emaile med 30 forskellige personer og styre dem i alle mulige retninger og holde andelshavere opdateret konstant. men man må kunne finde en mellemvej, så er det da en ret stærk virksomhed lige pludselig!!

Jeg regner med at arbejde fuldtid med forretningen så snart omsætningen når et niveau hvor jeg kan trække ca. 8-10.000 til mine månedlige udgifter ud af budgettet. Jeg vil ikke tage mere ud, da jeg hellere vil investere dem i forretningen og bygge det større op.

Planen er også at leje et mindre lager og kontor lokale i et, og desuden hyre noget billigt arbejdskraft til pakning og forefaldende arbejde mv så jeg kan koncentrere mig om vareindkøb, opdateringer og alt det andet. Polakker og Indere er der masser af til lave timepriser, ca.55 kr i timen, så ikke den store post at hyre noget hjælp i starten nogle timer om dagen. Alt det jeg ikke selv kan lave, må jeg købe mig til, men det er mest design af pro månedlig nyhedsbrev og pro ongoing SEO og i den stil. men det kan jo være der er nogle andelshavere der vil hjælpe med det?

Men i kan jo selv regne paa det ud fra de forskellige vaerdier firmaet kan opnaa her i uk, der er 65 millioner i UK saa et lidt stoerre marked naar man faar succes i forhold til danmark. Desuden er £ også stærk så hvis man kunne lave en million virksomhed på 7-10 år så er det da ret fedt at kunne omregne det til danske kroner og så er det lige pludselig rigtig sjovt  for en lille investering :-)

Dejligt at se der er noget seriøst interesse, har også fået nogle pm fra andels investorer. Spørg endelig hvis i vil vide mere, og lad os se hvor stor interessen er!

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg har læst hele tråden igennem, og vil forslå dig følgende hvis du ønsker nogle seriøse henvendelse;

Du skal få udarbejdet en komplet prospekt materiale, der i detaljer beskriver hvad der for en type virksomhed, og hvad køberne/investorer får for deres andele/aktier, samt budget m.v.

Dette er den klassiske proces, og nødvendig således at misforståelser, fejlinformationer og lign. undgås.

Jeg kan hjælpe dig med at udarbejde et komplet prospekt, og kan også hjælpe dig med at sælge andele/aktier.

Mvh Thor Mønsted (tm@virksomhedsguide.net og www.virksomhedsguide.net)

 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)