Firmagruppe bruges til markedsføring af et givent produkt. Jeg formoder, at det er et godt supplement til LinkedIn. Facebook er en undervurderet markedsføringsplads, alt lige fra jobsøgning til kontakt til kunder inden for liberalle erhverv m.v. kan have stor glæde af markedsføring på Facebook.
Jeg deltager selv i grupper der på en eller andne måde har min interesse eller sympati.
En gruppe kan du bruge som en slags intranet. Hvor du internt i virksomheden kan diskutere, planlægge events, dele sjove ting mellem kollegaerne, fortælle om nyheder i virksomheden.
En fan side kan du bruge som kommunikationskanal til alle dine kunder/gæster, hvor de kan komme med feedback på din virksomhed. Du kan samtidig også bruge den til at oprette konkurrencer, oprette billeder/videoer af nye produkter samt dele de nyheder du måtte have i virksomheden.
En god ting der kan kickstarte en fan side, er at finde en dato ude i fremtiden, hvor folk har chancen for at vinde et af dine produkter.
Mvh
Peter
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene
Samle en gruppe om f.eks. Legetøj og du kan se profiler , hvad de har skrevet , derved målrette markedsføring til kunder du kender.
Derved kan du lave personlig kundepleje som ellers du kun kan lave i en butik på strøget hvor du siger goddag , udover goddag nu , kan du også skrive personlige rette til bruger med navn og du ved lige hvad bruger ønsker du kigger måske i profil og kunde bliver glad du påminder om nogle de ting lige netop hende eller ham lige står og mangler
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows