Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsamling til forældre der har mistet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem de senere år observeret en besynderlig tendens, som jeg har vanskeligt ved at kommer overens med.

I kølvandet på forældres tragiske tab af deres elskede børn følger ofte en indsamling blandt sikkert velmenende mennesker - gerne på Facebook.

Hver gang sidder jeg tilbage med spørgsmålet - hvordan kan indsamlingen af et beløb - stort eller lille - på nogen måde betragtes som en støtte for de sørgende forældrer? "I har mistet det der giver aller mest mening i jeres liv - men værsågod, her har I til en rejse". Hvornår skete det lige, at god, gammeldags, hjertevarm  med-følelse og "væren der" for de sørgende gik af mode?

Forstå mig ret. Jeg er overbevist om at intentionerne er gode, men er det kommet dertil, at sorg og penge skal blandes sammen? Er det ikke en voldsom mangel på respekt for sorgen? Eller er det blot et udtryk for at folk i deres magtesløshed mod det uretfærdige gør, hvad de trods alt kan - giver afkald på lidt af det næst-kæreste i vores liv?

Lad mig høre, om jeg er helt galt på den.

Med-følende hilsener

Thomas

E-købmand af guds nåde

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer faktisk bag på mig, at der rent faktisk er sådanne indsamlinger.
Nu hører jeg ikke til dem, der melder sig i alle mulige facebook-grupper for at manifestere mine holdninger, så derfor bemærker jeg nok ikke de indsamlinger.

Dem jeg har bemærket, er hvor man indsamler, så syge mennesker kan få råd til en eksperimenterende behandling i udlanden, og dermed måske overleve. (det kunne egentlig være spændende at vide, hvormange der måtte være reddet på den konto)

Jeg kan heller ikke se pointen i de indsamlinger du nævner. Jeg tror på at blomster på grav, dødsteder osv. er langt mere relevanf, for folk i sorg, end penge.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Det kommer faktisk bag på mig, at der rent faktisk er sådanne indsamlinger.
Nu hører jeg ikke til dem, der melder sig i alle mulige facebook-grupper for at manifestere mine holdninger, så derfor bemærker jeg nok ikke de indsamlinger.

Dem jeg har bemærket, er hvor man indsamler, så syge mennesker kan få råd til en eksperimenterende behandling i udlanden, og dermed måske overleve. (det kunne egentlig være spændende at vide, hvormange der måtte være reddet på den konto)

Jeg kan heller ikke se pointen i de indsamlinger du nævner. Jeg tror på at blomster på grav, dødsteder osv. er langt mere relevanf, for folk i sorg, end penge.

^^ Allan said it!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Allan.:

Det kommer faktisk bag på mig, at der rent faktisk er sådanne indsamlinger.
Nu hører jeg ikke til dem, der melder sig i alle mulige facebook-grupper for at manifestere mine holdninger, så derfor bemærker jeg nok ikke de indsamlinger.

Dem jeg har bemærket, er hvor man indsamler, så syge mennesker kan få råd til en eksperimenterende behandling i udlanden, og dermed måske overleve. (det kunne egentlig være spændende at vide, hvormange der måtte være reddet på den konto)

Jeg kan heller ikke se pointen i de indsamlinger du nævner. Jeg tror på at blomster på grav, dødsteder osv. er langt mere relevanf, for folk i sorg, end penge.

 

^^ Allan said it!!!

For at blive på udenlandsk Big Smile

>>I second it <<Yes

Hilsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)