Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil tjene penge på verdens fattigste! Er det i orden?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i hvert fald blevet overrasket over hvad der er penge i med den rigtige tilgangsvinkel, så jeg er ved at udrulle en masse nye projekter. Tak for rådet med den lille fejl, jeg har for længst erkendt at retstavning ikke er min stærke side :-), og derfor har jeg også en til at skrive for mig, men jeg tvivler på du kan gøre det billigere end hende :-). Du er velkommen til at sende et tilbud til info@ioosinternet.dk , og du kan eksempelvis tage udgangspunkt i denne tekst om 3.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber det er ok jeg spørger her, da det på sin vis berører emnet.

Hvis man ville sælge en vare og ville donere halvdelen af omsætningen i et kalenderår ekskl. moms til hjælpeorganisationer med fordelingsnøgle som brugere havde stemt på, hvordan ville det lyde? og klart at prisen ikke bare sættes op til det dobbelte.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg syntes at det er helt i orden at lave en sådan siden, nu har jeg selv en affiliate side som omhandler velgørenhed så er dog ikke helt objektiv.

Derudover har jeg stået for British red cross, Great Ormond Street hospital's affiliate programmer i UK og har arbejdet sammen med nogle rigtige gode affiliates som leveret gode resultater. Her var affiliates en vigtigt del af deres arbejde, da man kunne nå dem på en anden måde end bare at stoppe dem på gaden.

Ved dog ikke om kvaliteten var ligeså god som dem som skriver sig op på gaden, de har ca en levetid på 7 år før de stopper med at donere - De har typisk give £2 per måned, så det er ikke så meget som at støtte et barn, dog vil jeg også mene at de fleste som adoptere et barn nok bliver ved indtil de er færdige i skolen. Så det er nok også en god "forretning" for dem

En stor forskel på de programmer jeg har kørt var at der også blev give ca 10% af engangs donationer og det ville helt sikkert kunne hjælpe på at man kunne lave mere som affiliates.

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det at blive bloddonor hører ind under din kategori, men hvis du mangler lidt fyld, så kan du hente kampagnen hos Clash-media. Simpel landingpage og 45 kr. i payout Smile

Børnefonden kan du hente hos Webgains til 380 kr. Stick out tongue

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det er helt iorden!

Send gerne en PM til mig - så har du en kunde mere.

 

Venlig hilsen

Claus

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så længe prisen ikke er skruet op er det OK.

 

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg er interesseret i at høre nærmere vedr. affiliate marketing for nødhjælpsorganisationer, da jeg selv er beslutningstager i en og skal have kørt noget i stilling.

Du lyder til at være en af dem der kan "det der" og jeg håber du vil kontakte mig via PM eller cmc@s-b-m.dk

Venlig hilsen

Claus

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Lækkert design :o)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj: Tak for det - hvor kunne det være lækkert med en samlet kampagneoversigt fra alle de efterhånden mange affiliate virksomheder der findes.

Morten trolle: Designet er lavet af http://curomedia.dk/

Med venlig hilsen
Casper Shneider

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Det er ikke mig der styre priserne, jeg får et beløb pr. tilmelding jeg laver, og så er resten en sag mellem kunden og virkosomheden :-). Hvis du får sat din kampagne op, vil jeg meget gerne have den med på min side. Prøv at kontakte http://www.iqmedier.dk/ eller casper fra brand2brand.com

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)