Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

effekten af meta redirect

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håbede lidt er var nogen kloge seo hoveder der kunne fortælle mig effekten af en meta redirect.

 

hvilken effet har det hvis den er sat til 0 sek ?

 

kan en side blive indekseret hvis den er sat til 5 sek eller lign ?

 

hvordan ser google i helhed på sider med med meta redirect både med korte eller lange sek ?, da jeg gætter på der er en forskel.

 

 

 


Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis der skulle være tvivl om hvad jeg mener handler det om dette meta tag

 

<meta http-equiv="refresh" content="5;url=index.html"/>

eller

<meta http-equiv="refresh" content="0url=index.html"/>

 


Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Meta refresh tags har en række ulemper:

Hvis en side omdirigeringer for hurtigt (mindre end 2-3 sekunder) ved hjælp af knappen "Tilbage" på næste side kan medføre, at nogle browsere til at flytte tilbage til den omdirigerende side, hvorpå omdirigeringen vil ske igen.

Det er skidt for bruger venligheden, da dette kan medføre en læser til at være "hængende" på den sidste hjemmeside , dårligt set med googles øjne , med måske når  dine øjne ikke at opdage det , at den bliver hængende , ved denne refresh.

Alternativer findes for begge anvendelser af

<meta> tag.For omdirigering En 301 eller 302 HTTP omdirigere er den foretrukne måde at omdirigere en bruger til en anden side.

Dette kan opnås ved en særlig regel i webserver (f.eks mod_alias eller mod_rewrite i Apache) eller ved hjælp af et simpelt script på webserveren (såsom PHP's header () funktion).

Javascript er et andet alternativ, men ikke anbefales, da brugere kan have slået Javascript fra i deres browsere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker skam efter hensigt, det jeg vil vide er hvordan google ser på det. Mest med hensyn til indeksering.

 

kan en side blive indekseret ordenligt med den kode jeg har brugt, og hvad er forskellen i googles øjne på 1 og 5 sek.

 

 

 


Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Münchhausen:
Det virker skam efter hensigt, det jeg vil vide er hvordan google ser på det. Mest med hensyn til indeksering.

Alle former for client side redirects (META-refresh, JavaScript osv) er noget virkelig skidt i forhold til søgemaskinerne. Så hvis du vil have en ordentlig og stabil indeksering og undgå misopfattelser af dit website, så skal du udelukende lave server side redirects - og i reglen kun permanente redirects (301).

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar havde det godt på fornemmelsen, men blev i tvivl da der er flere sider der skriver om "legitime" grundlag til at benytte det.


Side 1 ud af 1 (6 indlæg)