Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT! Programmør & Grafikker Debat Forum Åbner IDAG!!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Telligent Community Server, men den koster ca. 500.000 kr. for en startlicens til det vi bruger det til og der er meget der skal tilpasses løbende.
Så det er ikke for begyndere.

Dbh martin 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også programmør og jeg ville aldrig bruge det forum. Amatør eller ej - der er bare for mange forums der ude - jeg ser ikke basis for endnu et.

Hvorfor ændrer du ikke konceptet til en søgemaskine for professionelle, så vi kan få nogle bedre links end dem som google forsøger sig med. Evt. noget hvor søgningen "giver en hånd med", måske basseret på at 9x% af søgningerne i sidste ende handler om de samme ting, og derfor vil en søgning kunne generaliseres og komme med alternative løsningsmuligheder.

Dennis

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

What? der var lige et ciffer for meget til mig der...
Jeg tror jeg kigger efter noget andet i første omgang, det var en af dem der gjorde nas Surprise

Jeg er ellers klar til at betale for licens osv., hvis nogen kender et godt .net baseret forum? (jeg synes de fleste open source / gratis .net forums jeg har set er noget værre hø).

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

What? der var lige et ciffer for meget til mig der...
Jeg tror jeg kigger efter noget andet i første omgang, det var en af dem der gjorde nas Surprise

Jeg er ellers klar til at betale for licens osv., hvis nogen kender et godt .net baseret forum? (jeg synes de fleste open source / gratis .net forums jeg har set er noget værre hø).

Der var en gang en gratis version af CommunityServer, men for hver version er deres licensbetingelser blevet mere og mere restriktive.

Der findes et gratis alternative - navet på hvilket jeg ikke kan huske - som består af YAF (yeat another forum), Blogengine.NET og nogle andre komponenter (alle gratis og alle .NET) som sammen kan bruges til community sites ligesom CS; det er dog ganske langhåret at sætte op og meget kompliceret da det er i et meget tidligt stadie.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
YAF (yeat another forum)

Yet Another Forum er ganske udemærket, men oversættelsen til Dansk er dårlig (man skulle tro det var mig som havde oversat det)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover at designet er en lille smule mørkt, synes jeg at du har alt for mange kategorier. Skær antal af kategorier ned, generaliser lidt mere. Ellers skal du bruge meget lang tid på at få det til at se fyldt ud derinde. Hvis du havde færre kategorier, kunne du hurtigere fylde dem med debat og give det et indtryk af at forummet faktisk har nogle brugere. Når du så begynder at få brugere kan du udvide med kategorier, når brugerne får et relevant behov fo det.

Hilsen Dino

tilmeld gratis link

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad alle jeres kunder oprette sig derinde , de skriver godt om jer.

lad din kunderne skrive sine spørgsmål inde på forummet

vis du har noget familie og venner lad dem oprette sig , lad dem start en en debat .

For der skal gang i forummet , der skal gerne ske noget dagligt , gerne hver sekundSmile

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der nu er ved at komme til gang i forumet så vil jeg lige sætte gang i tråden igen :P 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)