Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JCI ”Et netværk der slår alt” starter nu i Billund

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 JCI Billund holder intromøde den 28. Februar i Billund – Invitation følger medio Januar.   

 JCI er en organisation for unge mennesker mellem 18 og 40 år og har ca. 200.000 medlemmer fordelt på ca. 120 lande. JCI kan sammenlignes med andre netværksorganisationer som f.eks. Rotary og Round Table med den forskel, at den personlige udvikling også vægtes højt i JCI. I JCI involverer medlemmerne sig i projekter af forskellig karakter med det formål at udvikle personlige og faglige kompetencer. JCI er en upartipolitisk organisation, hvor medlemmerne blandt andet engagerer sig i samfundsprojekter for at skabe positive forandringer. Projekterne er med til at give medlemmerne mulighed for at udvikle lederevne samt social ansvarlighed.

Til intromødet vil der være mulighed for at møde Lars Hajslund, ejerleder af konsulentvirksomheden Keys2passion. Lars Hajslund er den første dansker nogensinde, der har været præsident for Junior Chamber International (JCI). Som verdenspræsident har Lars Hajslund repræsenteret JCI overfor adskillige regeringer og samarbejdspartnere så som FN, Euro Chamber og mange andre. Lars har gennem sit medlemsskab i JCI mødt spændende personligheder som f.eks. Japans udenrigsminister, Kofi Annan og George Bush. Lars fortæller om sit år som verdenspræsident: ”at det har været et drømmejob, og på virksomhedssiden har det været en unik mulighed for at afprøve noget, som jeg ellers ikke ville have haft mulighed for at prøve. Mit netværk slår alt!”

Udover Lars Hajslund vil det være mulighed for at møde JCI’eren Henning Lyager som er salgschef hos Jungheinrich og har været medlem af JCI i en lang årrække. I 2007 stod han i spidsen for JCI Danmark, da Rambøll Management gennemførte projektet ’Overskud med omtanke’ i samarbejde med JCI Danmark. Henning fortæller om projektet, at ”vi ville gerne bidrage til at virksomhederne lærer at gøre mere aktivt brug af social ansvarlighed. Vi lever i en lille verden, der hænger sammen på kryds og tværs, vi har i stigende grad brug for hinandens kompetencer og arbejdskraft på tværs af kulturer og sociale klasser.”  

Har du lyst til at være en del af denne organisation og bor du i omegnen af Billund, så hold dig ikke tilbage for at tilmelde dig på http://www.facebook.com/event.php?eid=248722799133 hvor yderligere information også vil blive præsenteret.

Jeg glæder mig til at se dig til intromødet :-)

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kommer det til at foregå?

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jepsen:

Hvor kommer det til at foregå?

Det kommer til at foregå hos Lalandia i Billund. Der vil komme endelig information indenfor de næste par dage.

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spænende: Lene C. andersen har sendt en facebook besked..


Tror jeg kommer

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Officekonsulenterne:
Super godt at høre - husk at melde dig til eventen på http://www.facebook.com/event.php?eid=248722799133 så du får den endelige tilmelding og ikke mindst tilmeldingsproceduren når den er klar :-)

Men fedt at høre, du kommer.

Det lyder som et interessant event.

Da Billund ligger lidt udenfor mit umiddelbare nabolag, vil jeg høre, om I har planer om at holde et lignende event i eller omkring Århus..?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Nej indtil videre har vi ikke planer om noget i Århus, men du er meget velkommen til at komme med til Billund og snuse lidt til hvad JCI er for noget. Hvis du herefter vurdere det er noget for dig så kan du sagtens komme med som gæst i en af Århus afdelingerne uden de store sværslag :) 

/Christian

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi gennemført det første introduktionsarrangement i JCI Billund. Det var en super spændende dag med god energi. Den 11. marts afholder vi det første ordinære møde - og vil du være med så se her, hvad vi skal opleve :-)

 

http://www.facebook.com/event.php?eid=334624214411&ref=nf

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)