Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog url - har det noget at sige

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har min firmaside på http://soederberg-indretning.dk og har før haft min blog på et andet domæne, men har valgt ikke at forlænge det domæne mere, så blog og domæne er nedlagt.

Jeg har så oprettet en ny indretningsblog på soederberg-indretning s domænet, og ville høre om dette har noget at sige rent SEO mæssigt?

Altså er det en fordel, at begge sider ligger på samme domæne?

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver igen... mistede desværre et indlæg der havde taget 10 min at skrive

Du skulle have beholdt det gamle domæne og have lavet en 301-vidrestilling.

Blog.url.dk opfattes som et nyt domæne, hvorimod url.dk/blog opfattes som en del af url.dk - og er dermed nemmere at optimere.

Husk at du IKKE må genbruge dine gamle tekster fra den gamle blog! DC straffes hårdt af søgemaskinerne

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Prøver igen... mistede desværre et indlæg der havde taget 10 min at skrive

Du skulle have beholdt det gamle domæne og have lavet en 301-vidrestilling.

Blog.url.dk opfattes som et nyt domæne, hvorimod url.dk/blog opfattes som en del af url.dk - og er dermed nemmere at optimere.

Husk at du IKKE må genbruge dine gamle tekster fra den gamle blog! DC straffes hårdt af søgemaskinerne

Har desværre ikke råd til at  have et helt domæne kun til min blog, derfor jeg ikke lavede viderestilling....

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Det koster da ellers ikke mange penge.
Under 9,- kroner om måneden = 103,- om året hos Unoeuro har de fleste da råd til...

Unoeuro

Alternativt kan du jo lave en 301 redirect fra dit gamle domæne til den nye url/blog så får du da lidt glæde af den links der evt. er lavet direkte til det domæne.

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lone71: Et domæne (hvis det er.dk) koster kun 45 kr / år. Indholdet fra den gamle site kunne du sagtens have på samme webserver som den nye..

 

Koludabyg:

Alternativt kan du jo lave en 301 redirect fra dit gamle domæne til den nye url/blog så får du da lidt glæde af den links der evt. er lavet direkte til det domæne.

Nu er jeg ikke med... som der bliver sagt er der ikke noget domæne mere - det er sagt op.

301 redirect - prøver du at sige det samme som jeg allerede har sagt? Ellers forstår jeg ikke hvad du mener (at hun skulle have beholdt domænet og lavet en 301-redirect)

 

Godt nytår herfra!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi nu tager udgangspunkt i at hun kan vælge imellem at købe et helt nyt domæne, eller at lave det på et eksisterende domæne med navn blog.domæne.dk, hvad er så mest optimalt?

Jeg står selv i samme dilemma med min webshop, om jeg skal lave golfblog.dk, eller blog.billigegolfbolde.dk..

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Golfblog.dk, eller blog.billigegolfbolde.dk er lige svære at optimere. Billigegolfbolde/blog derimod er nemmere at optimere

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)