Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan få mig øverst op på Google?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Nu har jeg efterhånden hørt så meget om SEO, - om folk, som er kommet øverst på google ved søgning af specielle ord.

Jeg har en hjemmeside på vej om, som sælger 2 produkter, og ville meget gerne øverst op når de blev skrevet. Jeg vil formode, at dette normalt er svært, ved ord der bliver brugt meget, men grundet at dette produkt ikke er så udbredt i Danmark og dem der har nogle sider ikke bruger særlig meget tid eller penge på deres, så vil jeg tro, at det kan lade sig gøre - men hvad ved jeg?

Hvem kan hjælpe?

Rasmus Lykke

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 05:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit team og jeg laver ikke andet end at få virksomheder til tops i søgemaskinerne på deres keywords, så det kan vi sikkert også hjælpe dig med :)

Hvor stor konkurrencen i dit marked er og hvilken indsats der skal til for at opnå nogle gode resultater kan vi også hjjælpe med at estimere.

Smid en PM eller kontakt os på info@demib.com så kan vi snakke om hvad du har brug for ...

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

En god ide er at bruge den nødvendige tid og hente nogle tilbud/referencer på SEO. Jeg har sendt lidt info til dig.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også sendt en mail tid dig Rasmus. 

Held og lykke med det. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)