Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan fanden får man fat i så mange mails?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

faldt tilfældigvis over en virksomhed som tilbyder permission marketing til virksomheder. De har over 2 millioner medlemmer/forbruger/mails. Det undrer mig over hvordan fanden man få så mange mails som siger ja til at få mails fra diverse virksomheder?

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå så forstår jeg bedre. Så sådan en virksomhed indgår en pr. klik aftale med vind.dk f.eks. og score kunde oplysninger?

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

kenancorbo:

Nå så forstår jeg bedre. Så sådan en virksomhed indgår en pr. klik aftale med vind.dk f.eks. og score kunde oplysninger?

Ja, det bliver "co-reg's"

De koster mellem 1 - 2 kroner, alt efter hvor meget data man vil have med.

Ideen er man samles 3 - 4 firmaer og laver en konkurrence. Så ligger alle eksempel 1,5 i kassen ( 1,5 * 4 = 6 kr.)
Hvis konkurrencen så konvertere 33%, så giver det en indtjening på 2 kr. per klik.
- Og så kan man virkelig købe meget trafik fra Google, Facebook, Yahoo osv. 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det sikkert også fordelt på utrolig mange hjemmesider/lande, så er det ikke så svært at skaffe, hvis man vil satse på den slags. De co reg e-mail man køber dog ofte af en rimelig lav kvalitet.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:

De co reg e-mail man køber dog ofte af en rimelig lav kvalitet.

De brugte biler der er til salg i Danmark er ofte af rimelig lav kvalitet.

Det er helt rigtigt, at man kan komme afsted med at købe sig til indsamling af nogle mailadresser af meget dårlig kvalitet, hvis man ikke kigger sig for. Men det kan sandelig også sagtens lade sig gøre at købe noget ordentligt! Smile Jeg synes, at "ofte"er så meget sagt.. 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

De brugte biler der er til salg i Danmark er ofte af rimelig lav kvalitet.

Det er helt rigtigt, at man kan komme afsted med at købe sig til indsamling af nogle mailadresser af meget dårlig kvalitet, hvis man ikke kigger sig for. Men det kan sandelig også sagtens lade sig gøre at købe noget ordentligt! Smile Jeg synes, at "ofte"er så meget sagt.. 

Kender jeg ikke noget til - Kører kun rundt i nye biler :D

Men min erfaringer med de mange som køber dem og vores system kan jeg se at en stor del melder sig fra igen eller nogen faktisk ender med, at sælge bounce / trap - Om køberen i sidste ende betaler ved jeg ikke 100%, men efter hvad jeg har hørt er der i hvert fald nogen der tager penge for det.

Men fakta er at det er en hurtig, men kan også være en usikker måde at skabe loyale modtagere på.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)