Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her link'eri???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ved at tilmelde mig en masse forskellige sites, som laver link tracking.

Jeg er lidt i tvivl om nogle ting som jeg håber i kan svare på nogle af jer.

Hvordan finder jeg ud af om det har en virkning? Nogle steder skriver, at man skal tjekke det selv. HOW?

Hvornår ryger man UD igen, og skal derfor opdatere?

Hvor mange kan man tilmelde sig? Er det kun ens tid og lyst der sætter den begrænsning?

Hvordan forstås disse ting:

Backlinks......alexa......pr..........catscore på en side som www.linkkataloger.dk/ 

Håber nogle kan være mig behjælpelig med bare nogle af mine dååååmme dååååmme spørgsmålBig Smile

På forhånd tak.

Mille-Maj

PR Backlinks Alexa Tilmeldt Tekster

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ufff....man forsvinder hurtigt i mængden herinde.......anybody???

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tjekker det vel ved at søge på relevante ord på Google. og så ser du din position?

Ved ikke om der er andre steder, man kan tjekkke det men det er sådan jeg plejer at gøre det....

Så har jeg fornyligt fundet ud af at man kun må tilmelde sig ét linkkatalog om dagen, for ellers straffer google en......

Ang. det ord du har sat ind, så ved jeg ikke lige hvad de betyder, det må der være andre herinde der ved noget om..... :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja her kommer mange indlæg Smile , men sådan set kan du tilmelde dig de links du kan finde, og som har relevans for din side. De fleste sider får du et password, så du kan ændre/opdatere senere.

Enkelte sider skal fornys løbende, mens andre bliver liggende - til evig tid ?

Husk at variere dine beskrivelser fra side til side, så det ikke bliver betragtet som spam.

Det er tidskrævende, men man bør tage lidt af gangen ( et par stykker om dagen) , som jeg har forstået det..

God fornøjelse

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille-Maj:

Hvordan finder jeg ud af om det har en virkning? Nogle steder skriver, at man skal tjekke det selv. HOW?

Du kan selv finde dine placeringer på Google, eller bruge en af de servives der tilbyder at gøre det for dig. F.eks. seosupporter.com eller seosupporten.dk

Mille-Maj:
Hvornår ryger man UD igen, og skal derfor opdatere?

Du burde ikke ryge ud igen medmindre at du gør noget i Søgemaskinernes øjne ulovligt. Dog er det en god idé at holde din hjemmeside opdateret med nyt indhold, så den er attraktiv for Søgemaskinerne.

Mille-Maj:
Hvor mange kan man tilmelde sig? Er det kun ens tid og lyst der sætter den begrænsning?

Ja, det er faktisk kun tid og lyst der sætter begrænsninger.

Mille-Maj:
Hvordan forstås disse ting

Backlinks......alexa......pr..........catscore på en side som www.linkkataloger.dk/

Backlinks: Dette er det antal link TIL din hjemmeside FRA andre hjemmesider

Alexa(rank): Er sådan som Alexa.com har rangeret din hjemmeside

PR(Pagerank): Er den rank som Google giver din side. Pagerank er dog ikke altafgørende, men en udemærket rettesnor for hvordan din hjemmeside opfattes af Google

Catscore: er noget som linkkataloger.dk benytter. Læs mere om det her.

Jeg håber det hjalp dig lidt :) eller må du jo spørge igen.

 

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak tak mange gange for gode og absolut brugbare svar.......

Ved ikke om de sites jeg har tilmeldt mig på, er direkte interessante for det som JEG laver, og det er ind imellem svært at vælge kategori. Men når det så er sagt, så har jeg fået nogle bekræftelser på nogle som jeg er optaget i, og det jo dejligt.

Nu er jeg ved at dele min hjemmeside op, så MIN kunst er på en og popart-skolen er på en anden, og så kan jeg jo nok så fint starte forfra........men jeg har heller ikke andet at lave alligevel....haha!

Jeg betragter det som en nødvendighed at være synlig, så må man jo prioitere ikkWink

Venligst Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille-Maj:

Ufff....man forsvinder hurtigt i mængden herinde.......anybody???

Det skal du nu ikke være så bange for. Jeg tror at mange læser Amino som RSS feed - det gør jeg, og jeg misser ikke et indlæg selvom det måtte være flere dage gammelt :o)

Så selvom dit indlæg ikke lige ligger blandt de fem øverste på forsiden - så skal det nok blive læst -hvis ellers emnelinien er god nok - det er mit første frasorteringskriterium. Indlæg med emneliner som "Hjælp", "Det virker ikke" o.lign. bliver sorteret fra omgående....med den begrundelse at hvis nogen ikke kan bruge tid på at definere sit spørgsmål ordentligt - så kan jeg heller ikke bruge tid på at læse det.

mvh

Jan

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille

Jeg vil anbefale at læse Thomas Rosenstand www.seo-lex.dk han har en gratis light version for dummies, den har jeg fået god forståelse af om linkeri og SEO. Den er nem og hurtigt læst.

De bedste hilsener

Finn

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have....den vil jeg kaste mig i grams med i aftenStick out tongue

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)