Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gået på røven...hvad nu?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:

Overvej konefinten, hvor du flytter huset over i konens navn, så har i ro om jeres bolig og privatliv.

Er det ik forsent nu? I tilfælde af en evt konkurs, vil overflytningen med garanti blive omstødt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torben

 

Det meste er sagt, jeg vil dog gerne tilføje et par ting til listen.

At blive registreret som dårlig betaler, er langt fra verdens undergang, det forsvinder igen så snart du er gældfri med dine kreditorer.

Oplys hele tiden situationen for dine kreditorer og meld tilbage til dem på enhver henvendelse du får fra dem.

Gem alle former for dialog du har haft med dem på mail, brev osv. Da det vil hjælpe dig i en eventuelt fogedsag hvor kreditor påstår, at du har været passiv.

Hvis du ikke går i dialog med et samlet overblik og et realistisk forslag til afdrag og sum. Render du ind i en masse ekstra regninger i form af gebyr til inkasso, renter og retsomkostninger.

Du skal holde jul og en glædelig en af slagsen, men vent og tøv ikke forlænge. Prøv at være et ærligt skridt foran hele tiden!

Dbh & Glædelig jul!

Henrik V,

 

(Foged bankede på min dør den 24 dec. 2004 kl. 17. Den situation og udtrykket i min families øjne står meget skarpt i min hukommelse. Det er der ikke mange som fortjener)

 

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bid mærke i de svar du har fået vedr. dialog med jeres kreditorer, men som der også er blevet sagt så indgå ikke nogen altale med enkelt kreditorer og lad være med at betale noget til enkelte kreditorer, der skal skabes en løsning der stiller alle jeres kreditorer lige i forhold til det tidspunkt, hvor situationen er kendt og der skal indhentes skriftligt accept fra hovedparten eller de største af jeres kreditorer omkring en løsning og selvfølgelig helst fra alle, hvilket ikke bør være umulig. Er I interesseret vil jeg gerne være mellemmand mellem kreditorerne og jer, hvilket ofte kan formidle en letterer forhandling, du kan gå ind på www.sag-partnes.dk eller ringe mig op på 98311022 eller 29924519 for en uformel snak om, hvordan det samlet skal gribes an.

Med venlig hilsen
Bertil Vrou Thomsen
SAG-partners ApS

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Bertil, jeg tager imod tilbuddet med kyshånd..

jeg giver dig et kald i morgen

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

torben79:

hej Bertil, jeg tager imod tilbuddet med kyshånd..

jeg giver dig et kald i morgen

 

Jeg håber, du får løst den ærgerlige situation så godt som muligt, Torben.  Og med din åbne og proaktive tilgang til det, er jeg også sikker på, at det nok skal falde i hak.

Alle de gode råd i tråden og slutteligt Bertils tilbud er Amino, når det er bedst - du og Bertil får fem stjerner i forskud fra mig til jeres telefonsamtale i morgen. Jeg krydser fingre.

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er amino dog et fantastisk sted, jeg har nu snakket med Bertil, som nu vil forsøge at få tilfredsstillet kreditorer og med lidt juleheld få det fikset så vi stadig kan holde gang i biksen så kreditoerne kan få hele deres udestående, og ikke blot nøjes med en eller anden akkord.

jeg smider lige et resultat når alle disse ting måske går op i en højere enhed.

Glædelig jul og tak for hjælpen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)