Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside unden alder?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit website, http://www.dacadia.eu, har nu været oppe i ca. et år (domænet blev registreret 31. august 2008), men på Alexa står der stadig 'No data' ved 'online since'. Jeg ved at Google er sygeligt facineret af en hjemmesides alder, så hvis Alexa ikke kan finde ud af hvor gammelt mit domæne er er det muligt at det også er et handicap for min placering i Google. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg hjælper Alexa og Google med at finde ud af dette og om det kan bunde i et problem med opsætningen af min server?
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Hvis din hjemmeside er indekseret i Google og har været det i et år, skal du ikke bekymre dig så meget mere om det. Hvad Alexa måtte have af udfordringer er nu engang Alexas udfordringer og ikke Googles.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Frank påpeger kan dette ikke blive et problem for dig ved Google.

Hvordan ligger du på tandlæge i budapest på google?

Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne, så er det en ting mindre at gå i panik over Smile

I flere måneder er det gået støt fremad med mine placeringer, men nu har jeg nået et plateau med langsom fremgang. Jeg på første side hos Bing og Yahoo, men jeg er stadig kun på side to på Google og Jubii. Med tandlæge i udlandet er jeg desværre stadig så langt ned i resultaterne at det er det samme som ikke at være der.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Søndergaard:

 

I flere måneder er det gået støt fremad med mine placeringer, men nu har jeg nået et plateau med langsom fremgang. Jeg på første side hos Bing og Yahoo, men jeg er stadig kun på side to på Google og Jubii. Med tandlæge i udlandet er jeg desværre stadig så langt ned i resultaterne at det er det samme som ikke at være der.

Hej Thomas,

Jeg kan godt forstå, at det går langsomt med at blive fundet på en sætning som "tandlæge i udlandet". Den forekommer kun yderst sporadisk på din hjemmeside og ingen undersider er optimeret mod den sætning.

Et tip mere er, når du linker med sætningen som ankertekst, skal du linke til den underside, der er mest relevant. Dvs. du får ikke meget værdi ud af at linke til din engelske forside, men bør linke til en af siderne på dansk.

Held og lykke med det fortsatte arbejde.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Med denne søgning kan du se, at det faktisk er din gæstebog, der rankes bedst på søgningen: http://www.google.dk/search?hl=da&safe=off&q=tandl%C3%A6ge+i+udlandet+site%3Adacadia.eu&btnG=S%C3%B8g&meta=&aq=f&oq=

Som Frank skriver: Få lavet dig en side på dit site, der er målrettet termen "tandlæge i udlandet". Derefter linkbuilding til den side - og så skal du bare se. Husk i den forbindelse at undgå at kannibalisere på dine egne søgeord: http://www.thomas-rosenstand.dk/interne-links-seo

Held og lykke!

Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentarerne, men jeg må indrømme at jeg stadig er lidt frustreret med hensyn til at strukturere mine interne links så de er attraktive for både Google og de besøgende.

For at undgå at fyre al salgskrudtet af ved at nævne alle mine argumenter på en gang har jeg valgt at dele siderne op i temaer og krydslænke dem, så den besøgende kan gå efter de informationer der appellerer mest til den enkeltes situation.

Besøgende er ikke ens, men næsten lige meget hvilken side de lander på kan de nemt komme videre uanset om den 'hook' der appellerer mest er store besparelser, en billig ferie, behandlingens kvalitet eller lange garantier. Face-to-face er det en smal sag at tilpasse en salgssamtale til at 'trykke på de rigtige knapper', men online er det nærmeste jeg kan komme at give den enkelte udvalgte alternativer så de selv kan styre salgsforløbet uden at det helt bliver overladt til tilfældigheder.

Selvfølgelig er trafik vigtig, men det er vigtigere at overtale de besøgende til at betro mig med deres tandbehandling, da det er det jeg skal leve af. Jeg er så langt som man kan komme fra impulskøb og de fleste besøger min hjemmeside 2-3 gange før de har taget en velovervejet beslutning og kontakter mig. Derfor er målet en balance mellem at appelere til Google uden at gøre siderne uspiselige for de besøgende.

Så vidt jeg kan forstå kan jeg ikke bruge NoFollow til at skulpturere mine sider, men har I en god ide til løsning af dillemaet mellem effektivt salgsflow og Googleflow?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg kunne forestille mig at i din situation hvor kunderne skal overveje tingene lidt førend de tager beslutningen kunne det være en fordel at optimere hen imod at få folk til at give dig en emailadresse.

Den kunne så være forbundet med an autoresponder hvor de får en serie af emails der varmer dem på tanken om at komme ned til dig og få lavet deres tandlægearbejde i de dejlige billige omgivelser.

Man siger at med dyrere køb, skal folk præsenteres for forslaget 7 gange før de tager beslutningen, og den mulighed får du optimalt hvis du kan få en email tilmelding.
En email hver anden - tredie dag i en periode, hvor du hver gang fortæller om og uddyber en af fordelene ved at benytte dit tilbud tror jeg kunne blive en succes.

Og for lige at pointere det de andre siger, så glem alt om at regne med hvad Alexa siger, det er skæv vredne tal der er baseret på dem der benytter toolbars i deres browser som leverer data tilbage til Alexa, og der er generel enighed om at det ikke er et repræsentativt udvalg af dem der bruger nettet der bruger alexa toolbars.

Jeg håber du kan bruge mit input, og ønsker dig held og lykke med det.

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Søndergaard:

Selvfølgelig er trafik vigtig, men det er vigtigere at overtale de besøgende til at betro mig med deres tandbehandling, da det er det jeg skal leve af. Jeg er så langt som man kan komme fra impulskøb og de fleste besøger min hjemmeside 2-3 gange før de har taget en velovervejet beslutning og kontakter mig. Derfor er målet en balance mellem at appelere til Google uden at gøre siderne uspiselige for de besøgende.

Så vidt jeg kan forstå kan jeg ikke bruge NoFollow til at skulpturere mine sider, men har I en god ide til løsning af dillemaet mellem effektivt salgsflow og Googleflow?

Hej Thomas,

Lad være med at bekymre dig om link sculpting og lignende. Du har en lille flad side, ikke nogen gigantisk side med mange underafdelinger.

Hvis du oplever at din side har et effektivt salgsflow lige nu, er det kun nogle mindre ting, du skal have ændret på for at blive set på f.eks. "tandlæge i udlandet". Vælg en af dine sider, hvor du kan flette udtrykket ind i din sidetitel på naturligvis. Sørg herefter for at bruge udtrykket et par gange i selve teksten. Og arbejd så til sidst på at få nogle målrettede links til denne side. Det vil gøre underværker.

Og det bør være ændringer, som kan implementeres uden at dine besøgende vil bemærke noget anderledes.

(Og metoden er selvfølgelig også brugbar for andre søgeudtryk, du gerne vil findes på).

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)