Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god programmør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden fedtet lidt med min hjemmeside for at få den SEO-optimeret. Jeg har på ca. 3 mdr. nået en rating på 2 og 9 % af vores henvendelser skabes organisk, det kan blive meget bedre - et boost til SEO optimeringen ville være fedt, men det kræver nok mere erfaring end dem vi besidder.

Desværre er siden skrevet i Joomla, så det er ikke et optimalt værktøj, men siden konverterer fantastisk. Så selve siden skal kun ændres lidt for at blive bedre organisk.

Hvem vil hjælpe mig fra 100 besøg pr. md. til 500 besøg pr. md. - gennem de næste 3 mdr?

Vi får over 50 % af vores besøg på et ord gennem google ads. Hvis vi kan komme frem med det primære, så bliver der god aflønning.

Jeg skal bruge nogle foreslag til hvem der kan hjælpe, eller have tilbud fra nogen der mener at de kan løfte opgaven.

Vi betaler for opnåede resultater - og vi betaler godt, hvis det lykkes.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip,

Joomla er bestemt ikke tosset til SEO - for at sige det mildt.

Vi flyttede en kunde over fra en scannet løsning til en joomla løsning for 5 måneder siden.

De er nu gået fra 95% adwords / 5% organisk salg til 60% organisk / 40% adwords salg og derudover er salgstallene steget 400% samlet set.

Der er altså rigtigt mange muligheder med Joomla.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på email@redweb.dk eller ringe på 23 888 770 for en snak om mulighederne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår slet ikke, hvor det er du mener Joomla er dårlig til SEO? Jeg har sat mange joomla sites i luften og de fleste af dem klarer sig rigtigt godt i søgemaskinerne.

Hvor mener du præcist, at Joomla fejler ift. SEO?

Fra København
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så min fejl - jeg troede Joomla lavede for meget rod i koden og derved var relativt dårligt. Uanset  - skal bruge en der er skrap til joomla og som har meget forstand på SEO...

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Leth:

skal bruge en der er skrap til joomla og som har meget forstand på SEO...

Jeg kan klart anbefale Ronni fra redweb, han har 100% styr på både Joomla og SEO.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)