Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan i ikke være bekendt Amino Moderatorer

Side 12 ud af 12 (116 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super indlæg Thorborg , Angående MlM Tråde du kommer ind på, da konceptet med MLM markedsføring er at skabe en strukturen med hierarki på flere niveauer , som bunden og er en kompensation for en pyramide struktur som ikke er lovligt ,da produkt sælges mund til mund markedsføring ,

 

Derved er det os som bruger at tilspørge ind til tråd starter hvordan konceptet køres , da strukturen er meget tæt opad ,pyramide hierarki hvor kun toppen tjener penge og du er tvunget til at skaffe nye under dig for at tjene flere penge , dog til sidst kollapser denne konstruktion form normalt, derved står der en masse folk der har investere sine sparepenge i dette projektet med ingen penge .

En lille information spaltet til disse indlæg som kunne være en hjælpen hånd der siger hvad der er lovligt indenfor MLM i Danmark kunne spare for nogle negative indlæg nok ikke alle , så vores advarsel lamper er bedre oppeSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

En lille rettelse: Forsmået er en misforståelse - det betyder noget helt andet ;-) Og det er lidt vigtigt, at du ikke skyder mig i skoene, at der er tale om forsmåelse.

Politikken med at lade f.eks. en Senna agere uhindret med adskillige falske profiler kan ændres - det ville være et skridt på vejen. Flere profiler er helt OK i min optik - men valideret.

Amino må da aldrig blive et sted, hvor kun få har "ret" til at være rådgivere - endelig ikke. Og det er jo ikke Aminos skyld, at der er mennesker på forummet, der gør det surt at være her. Bevares - nogle gange kunne en vis moderation nok dæmpe det, men aldrig fjerne det. Amino er jo i udpræget grad brugerstyret, og du må derfor ikke få den opfattelse, at det er grundet selve Amino, at f.eks. jeg har holdt en pause. Det er det ikke - det er grundet nogle få af deltagerne.

Jeg er ikke i tvivl om, at jeg igen vil tage mig lidt mere tid her - jeg har også hele tiden meldt klart ud, at jeg blot snuppede en pause. Og verden er jo ikke standset af den grund Big Smile

Brugerne bestemmer - og sådan må det være. God søndag!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg gider ikke bruge mere tid på det her i aften, men det du skriver om retningslinier og at du slettede bloggen, sammenholdt med sunes tidligere udtalelse om at det havde kun martin ret til hænger bare ikke sammen. Jeres argumenter kolliderer.
Hold da op sikke meget der sker når man er væk et døgns tid :) Nu der ikke grund til at træde mere i vande i det, men lad mig for god ordens skyld lige understrege at jeg på intet tidspunkt skrev at kun Martin kunne slette blogs, jeg ved ikke hvor du fik det fra. Jeg skrev blot at vi almindelige moderatorer ikke kunne gøre det, så der skulle ikke være nogen konflikter mellem hvad Anja og jeg har skrevet.
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære allesammen

Vi har nu fået lov til at lufte vores uenigheder, og hver især prøvet at påvirke de andre til at se tingene fra den andens vinkel.

Så nu vil jeg høfligst anmode om at denne tråd bliver stoppet og vi alle får lidt tid til at synke gårsdagens og datidens begivenheder og glæde os over at amino umiddelbart ser ud til at være lidt sikrere end det var før.
Ydermere vil jeg gerne understrege at jeg på ingen måde er hverken sur eller fornærmet over hvad der er forbigået, og min lidt provokerende overskrift i denne tråd var selvfølgelig mere for at skabe en smule opmærksomhed end for at ramme nogle frivillige og punke dem, så den undskylder jeg for, den er/var lidt for hård, og det er ikke tilnærmelsesvis ment som det lyder.
Jeg sætter også stor pris på det frivillige arbejde i moderatorer lægger på amino, uden jer var det svært at drive stedet, og det ville sikkert ende i det rene anarki til skade for alle de gode og hjælpsomme mennesker der trods alt lægger en god del af deres tid og frivilligt giver og tager af et venligt hjerte.

Jeg er tilfreds med at vi har fået debatten talt igennem hvis man kan sige sådan, og er det ikke godt for andet er det godt at vi har fået nogle emner der er vigtige for aminos overlevelse og beståen.

Og til martin personligt, jeg er ikke i tvivl om hvor dit hjerte ligger, og det mærkes tydeligt at selvom du prøver at gøre amino til en forretning og dit levebrød, prøver du også efter bedste evne at hjælpe som dit udgangspunkt, og tak for det, og for at dine evner udi at hjælpe trods alt er ret store.

Jeg vil personligt se frem til en hyggelig football kamp på tv, og frem til en ny og frisk uge i morgen med et smil på læben, og følelsen af at have udrettet noget i denne weekend omend det ikke lige var det jeg havde planlagt det meste af min tid gik med.

Sov godt allesammen og måtte alle jeres drømme blive til virkelighed før i aner det!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Martin,

Godt brølt løve,Idea

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 12 ud af 12 (116 indlæg)