Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 link til samme side - tæller menuen med?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Her den anden dag læste jeg at hvis man fra een af sine sider laver to interne links til en anden af sine sider, tæller kun det første link med!

Mit spørgsmål går på om dette også gælder for menuen. Altså da man jo typisk i sin (produkt)menu linker til samtlige af sine undersider, så skulle man jo tro at yderligere links ikke tæller jvf ovenstående regel.

Jeg er lidt forvirret (læs newbie) idet menuen jo følger med, lige meget hvilken af mine sider jeg er på. Den kan vel ikke tælle med hver gang - så skulle det jo aldrig nytte at lave interne links på sine sider..!!??

Hjælp en forvirret mand ;-)

DinSolbrille.dk - Din genvej til billige solbriller!

 - Uden at gå på kompromis med kvaliteten...

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle links tæller med. Du kan evt. lægge htmlkoden til menuen efter din bodytekst. Menupunkter ER interne links og indgår i den interne linkning. Men der er en pointe i at det ofte kun kan svare sig at lave ekstra links til sider som ikke allerede har et link på den pågældende side.

Mvh Jesper

Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Men menuen indgår jo på alle sider. Betyder det så at det aldrig kan betale sig at lave interne links når linket i forvejen står i menuen?

DinSolbrille.dk - Din genvej til billige solbriller!

 - Uden at gå på kompromis med kvaliteten...

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

DinSolbrille.dk:

Tak! Men menuen indgår jo på alle sider. Betyder det så at det aldrig kan betale sig at lave interne links når linket i forvejen står i menuen?

Overvej at dreje dit fokus lidt væk fra søgemaskinerne og over mod brugeren. Er det relevant og brugervenligt at indsætte et link, så gør det.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en detalje om dinsolbrille.dk:

I indkøbskurven har du en fejl til højre for action-knapperne: img {border-style: none}

Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas :-)

DinSolbrille.dk - Din genvej til billige solbriller!

 - Uden at gå på kompromis med kvaliteten...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)