Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er det med PageRank??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Er der nogen der ved hvordan det er med åagerank ved google ?

Får man 1 pagerank af gangen eller kan man få 2/10 i samme huk ??

Og hvordan vælger google at placere dem ? der det efter popularitet eller pr link indgående.

Nogen der har lidt viden ??

Jeg har også siden scandicgruppen.dk med en pagerank på 2, men der er 17 link til den  og ingen reklame for den.

Men har min opretgratis.dk der har ca. 1200 link, men ingen pagerank..

Jeg fatter det ikke helt :-)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du kan godt stige flere "trin" af gangen. Helt præcist hvordan google vælger at udregne det er der ingen der ved.

Pagerank bliver vist kun opdateret 3-4 gange om året, så derfor kan der godt gå et stykke tid før der sker noget på den front :) Men lad nu være med at stirre dig blind på pagerank, gå i stedet for efter at få nogle flere links samt optimere din side.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagt lidt firkantet, så er pagerank da meget sjovt, men rankings er alvor!

Man skal ikke fokusere på pagerank, da du ikke får besøgende pga. pagerank, men pga. dine placeringer i søgemaskinerne.

Men to ord om mekanikken alligevel. Pagerank tildeles på baggrund af indgående links. Linksene bliver vægtet baseret på hvor mange indgående links, der er til den side, hvor linket er placeret. Den pagerank, som du kan se, kaldes Toolbar PR og bliver opdateret med ujævne intervaller ca. 3-4 gange om året. Bemærk dog, at Google bag kulisserne konstant opdaterer tallet. Det betyder, at din opretgratis.dk nok allerede har noget PR nu. (Selvfølgelig afhængig af kvaliteten af de indgående links).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)