Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide? eller for twitter alike?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino boys :-) (and girls)

Før jeg kendte til twitter fik jeg en fantastisk ide! Det var en form for twitter fandt jeg så senere ud af. Jeg droppede lidt ideen, og har nu kommet i tanke om den igen og tænker nu lidt på at prøve at lave det.

Så her er min ide, der sikkert findes i forvejen men nu kommer den:
En side med en boks som folk kan skrive beskeder, på maks 300 karakterer, så det er ikke specielt korte beskeder man kan skrive, men de er heller ikke specielt lange. Alle de beskeder der bliver skrevet kommer så op på en stor væg som alle kan se på forsiden.

Altså lige så snart du skriver en besked kan alle i hele verdenen se den. Lidt samme princip som en ens twitter side, bortset fra at hvad man skriver ikke er privat. Når du så har skrevet en besked på den her væg, kan alle i hele verden så kommentere på det, og så kommer der herefter ind under denne besked, og ikke ud som nye beskeder på siden, så det ikke kommer til at fylde helt så meget som det måske kunne.

Hvis man fx kan lide den besked folk har skrevet kan man give den en plus rating, og derfor kan man også sortere de kedeligste beskeder fra og finde dem der er mest interessante.

 

Det var sådan ca det :-) Håber i synes om det, hvis i har nogle ideer til forbedring eller udvikling
På forhånd tak :)

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tænker noget i stil med digg?

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er rigtig god, men ikke ny. Jeg tænker også på digg når jeg ser din beskrivelse. På dansk findes der også noget lignende, nemlig aNyhed.

Det er dog ikke ensbetydende med at du skal opgive din idé, men måske kan du finde på en lille twist der gør at den kommer til at adskille sig fra de i forvejen kendte sider der ligner. :-)

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke helt, kan ikke lige se sammenligningen med digg og aNyhed, men mere en anden form for forum nu jeg tænker over det :-)

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg nok ikke benytte mig af tilbuddet, nu bruger jeg så heller ikke tvitter men har det fint med Facebook, status ....

Vred heller ikke rigtigt med det der med at man kan rate statusser.... hmmmm..... men måske det bare er mig der lidt bagud....

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, måske er det også bare mig der er dårlig til at forklare mit "koncept" eller min ide. For jeg har ikke ment noget med ens status :-)

Ideen var nu mere at man fx kunne give sin mening til kende eller starte en debat. Hvis man vil have svar på et spørgsmål eller vil have afklaret noget, eller vis man vil diskutere en nyhed med nogle andre.

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)