Hej
Du arbejder med en målgruppe som er mere dedikeret i forhold til det produkt du sælger. Så derfor kan du selvfølgelig gøre som du gør. og så succes med det.
Det er klart det er nemmere for dig at få positiv feedback på dine boost end fx. En butik som sælger tøj. Men dine muligheder med annoncering, er langt større. du kan sætte dine annoncer op med flere billeder, tekster og til forskellige målgrupper.
Dvs. som udgangspunkt kan du ramme flere målgrupper med forskellige annoncer.
Der er andre muligheder som du kan benytte dig af:
Look-a-like
Facebook har lavet et værktøj der hedder “look-a-like-audience” som går ud på at Facebook finder mennesker der er tilsvarende til de fans du har på din Facebook-side, hjemmeside etc.
Dvs. du benytter de info du har om besøgende på din hjemmeside, som du har indsamlet informationer om, via deres Facebook profiler laver Facebook en nyt segment hvor de ikke er inkluderet, men hvor målgruppen er tilsvarende den målgruppe du har på dine sider, Facebook eller hjemmeside.
Jeg har fundet en artikel om Facebook annoncering.
http://www.socialmediaexaminer.com/facebook-boost-posts-promoted-posts/
God arbejdslyst!!
René
Hej René, tak for din tid og tak for at du gider at svare.
Altså når jeg går ind i min annonce
administrator og vælger boost dine opslag. Så kan jeg også vælge "ny annonce" som fungerer lidt ligesom når du laver en facebook annonce til synes godt om side, så smider man 6 billeder ind og en anden tekst, en video eller noget helt tredje.
Forskellen ved det at booste er at synes godt om knappen kommer oppe i højre hjørne af opslaget istedet for at synes godt om knappen er nede i højre hjørne.
og du har stadig de samme muligheder for at segmentere.
Så boosting funktionen er blevet ret omfattende. :)
Jeg har læst dit
link, det er altid godt med noget ekstra viden. Men tror facebook har opdateret lidt siden 2014 :-D