Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rejse selskab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg er selvstændig i forvejen, men har gået med en ide om et rejse selskab for sjovt, og nu har jeg fundet et selvskab som kører det på den måde jeg kan lide.

solfaktor.dk

 

kører rent over nettet

information chat hvor de har oplysninger om den rejse du er inde på

ingen rejse leder eller fly osv.

 

men hvordan får man gang i sådan et projekt uden, det bliver for dyrt, og hvad med it til flyrejser og hoteller når det hele foregår online, men syntes det er skidesmart.

jeg ville starte med et land som spanien f.eks hvor man kan finde varme året rundt

men hvordan starter jeg op med kontakter og ikke mindst deres it sammenkørsel

 

håper nogen kan hjælpe mig om jeg skal droppe det med det samme eller det er et kæmpe marked

 

hilsen

thomas

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogen erfaring med rejse- eller hotelbranchen?

Hilsen, Robert

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

At starte et rejseselskab er eftersigende et rigtig hårdt arbejde og også et meget svært marked at bevæge sig ind på. Jeg tror det kommer til at kræve en helt anden indstilling til tingene, end den du lader til at have nu. "For sjov" får dig nok ikke særlig langt i branchen. 

Hvis du brænder for ideen, så skal du bare køre på, men jeg tror din dedikation skal være 100%, hvis du skal få succes. 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at Solfaktor.dk udelukkende er en søgemaskine fokuseret på rejser ud budt af nordiske selskaber. De har aftaler med de forskellige rejseselskaber, og deres rejser markedsføres så på solfaktor.dk.

Så umiddelbart vil jeg mene, at du skal opsøge de rejseselskaber som du gerne vil markedsføre, og forhandle dig til den pris de skal betale for at anvende dig som markedsføringskanal.

De vil nok spørge til din hjemmeside og hvilke besøgende du vil markedsføre dig overfor. De vil nok forvente at du kan fremvise et nogenlunde budget for hvor mange henvendelser/besøgende/hits de kan forvente fra dig.

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. læs.

http://www.demib.dk/affiliate-seo-293.html

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en utroligt svær branche, at starte i. Det kræver at du har en meget god startkapital.

KILROY travels, gør også næsten det hele over nettet, men har dog små butikker i Købehavn osv.

 

Kig evt. på kilroy.dk

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)