Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blandede spørgsmål - kan du svare på bare ét?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Amaris Charvell:
Dette kunne jeg rigtig godt tænke mig at få uddybet hvis du gider. Er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener nemlig. Går ikke ud fra at gymnasierne gider at lege pakkecentral/distributionscenter for mig?

:-) der var jeg vist lige for hurtig på tasterne og måske misforstod jeg også hvordan ville sælge, synes jeg læst at du ville bruge DBK, også antog jeg at du ville bestille fra dem, når du fik en ordre. Derfor tænkte jeg at det eneste du skulle bruge var en med adresse i Danmark til at hente pakken fra DBK på posthuset og sende den videre til kunden. Og det måtte der lige være et job for en driftig gymnasie elev eller en amino.

Amaris Charvell:
Men hvad så hvis man eksempelvis laver det som en .GIF i stedet og bare sørger for at den ikke looper? Jeg er personligt græsk/katolsk i forhold til om det hedder flash eller gif, bare jeg kan få det animeret og det kun kører en enkelt gang. Ville det have samme negative effekt i forhold til SEO?

Det jeg prøvede at sige var at hvis det er en webshop, som du er ved at lave så skal man virkeligt tænke godt om før du bruger animation, jeg har ihvertfald selv hoppet i når gange med begge ben, uden de heldigste resultater :-)

Sagen er den, at hvis at element er animeret så vil det stortset altid tage størstedelen af brugens opmærksomhed, jeg plejer at kalde det for det mest betydningsfulde element. Men her er webshops meget forudsigelige for her bør det mest betydningsfulde element stortset altid være køb knappen!

Jeg kan selvfølgelig ikke vide om det du vil bruge animation til er godt eller dårligt for dit salg, men jeg ved af erfaring at 9 ud af 10 gange, hvor jeg selv har ladet mig rive med, og efterfølgende observeret hvordan folk bruger shoppen, ja så har det været en dårlig ide.

Det sagt så er hverken Flash eller Gif'er decideret gift for en søgemaskine, så længe ens tekst primært er html så skulle det ikke gøre det store.

Håber du kan bruge det til noget, og go' vind med webshop eventyr :-)

 

 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)