Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding ved forskellige sprog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Når man laver backlinks, skal de så linke til ens .dk side (danske link tekster), til ens .se side (svenske links) osv., når alle de enkelte sider, alle sammen bliver omdirigeret til ens .com side???

Eller skal ALLE links bare linke til .com siden, uanset hvilket sprog de er lavet i???

 

Håber i forstår hvad jeg mener :-)

 

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Hvad er målet for den optimering du laver? Ønsker du at optimere for flere sprog eller hvordan?

vh

Anders

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk meget enkelt: Din linkbuilding skal ALTID fokusere på det site som du faktisk ønsker indekseret - IKKE redirect domæner!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har flere domæner, som alle sammen bliver redirected til vores .com side, og jeg tænkte bare om et backlink skrevet på dansk til en .dk side, havde mere værdi, end hvis det var skrevet til en .com side.

Mvh. Torben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det!!!

Så bare for at få det skåret helt ud i pap, så skal alle vores backlinks linke til vores .com side, uanset hvilket sprog man bruger i det backlink, er det korrekt forstået??

Mvh. Torben

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er korrekt, med mindre du arbejder med flere sproglag, altså \da , \en i det tilfælde er det bedst at pege et link fra et .dk domæne med dansk sproget indhold over til undermappen \da på dit site.

God fornøjelse (:

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

tit er det fordi folk ønsker engelske sprog på hjemmesiden er  fordi folk køber en computer og sætter den i engelske sprog ved start proces og ja så hopper din computer over på den engelske version på alle søgemaskiner , ved jeg fordi jeg købte min computer i Sverige og derfor hopper den over i svenske version , dette kan du kun lave om på vis du manuelt ændre det på din computer , dertte er nok derfor google.com er Danmarks 2 største søgemaskine især.

Der findes også mange i Danmark der efterhånden der snakker mest engelske , da samfundet ændre sig hele tiden , dette er især den højt uddannet arbejdes kraft der kommer til Danmark med speciel viden altså folk især med god pengepung.

Der kommer også en almindelige ikke udannet indvandring til Danmark , så samfundet bliver mere flere sproget i fremtiden , så hvilken produkt du har ville jeg sætte til de sprog der passer til din målgruppe

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)