Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Generel markedsføring af koncept.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har 2 websider kørende som jeg meget gerne fil have meget mere gang i. Dermed er jeg nød til at udbrede kendskabet til dem. Dog ved jeg ikke hvad der er den bedste strategi hvad angår markedsføring, hvis det både skal være godt, effektivt og billigt.

Jeg har i dag hjemmesiderne www.mobileupdate.dk og det seneste projekt www.findtaxa.dk

Med FindTaxa.dk er det vigtigt for mig at få udbredt kendskabet til mit produkt og skabe masser af trafik til siden. Det samme gælder MobileUpdate.dk dog skal jeg her opfordre folk til at tilmelde sig konceptet og være med til at indberette oplysninger.

Hvordan gør jeg det bedst og billigst, hvilken form for markedsføring vil være bedst for mig og mit produkt. Er der nogen der kan bidrage med hjælp til markedsføringen er jeg også med på det.

Mvh
JMS

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:52

Findtaxa er genialt mod unge mennesker og byture. Så derfor er socialmedier som DKBY, Facebook mm meget relevante. Du er ganske enkelt nødtil at fortælle din side findes. Tvivler på der er ret mange der googler efter taxa, da det er noget man normalt ringer efter, og slet ik forbinder med internettet.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 00:22

Hejsa.

Du er meget velkommen til at kontakte mig for at få hjælp til det.  Min mail er: Kristian627@hotmail.com.

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:37

Jeg kunne godt bruge lidt flere indput til hvordan jeg kommer videre med markedsføringen.
Nogen der kan komme med flere hints?

Har selv tænkt lidt over om jeg skulle have en plakat op og hænge ude i byen, og evt på ungdomsskoler?
Men hvordan får jeg det gjort på en god måde da jeg jo ikke kan besøge hele landets natteliv og ungdomsskoler for at få budskabet ud.
Mangler kontakter med folk der lever af markedsføring som kan fortælle og evt hjælpe med at komme ud til de rette medier.

Håber på lidt hjælp til at komme videre.  Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)