Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger årsag

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Arkitekt:
Nu har jeg rettet det jeg lige umiddelbart kunne forstå af dine ord.

Det er fint, og det er allerede bedre...

Arkitekt:
Jeg har gjort en hel masse og side 18 er bedre end de fleste giganter i DK. Jeg ved det ikke er godt nok - Derfor dette spørgsmål om hvad hundeelskeren har gjort rigtigt.

Det handler mere om hvad du gør ved din egen side, fokuser på at gøre den bedre, i stedet for at fokusere på hvad han gør eller ikke gør...
Det får du mere ud af i det lange løb.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du får svar, selvom det løber helt af sporet med den slags...

 

Jeg skulle måske have sat en smiley bagved, men regnede med at joken var så åbenlys (fordi det er et SEO spørgsmål)  at det var unødvendigt.

Hans navn er vanskeligt og så var det oplagt at fortsætte min skæmt - det er jo ingen tvivl om hvem jeg mener.

 

Fremover vil jeg kun forholde mig til indlæg der har med spørgsmålet at gøre.

Ikke af nedladenhed, men fordi spørgsmålet er seriøst. Jeg ærgre mig når et seriøst forum bliver mudret af den slags overflødig opførsel. Så dør det jo...

Jeg gentager gerne:

Altså, jeg beder ikke om hjælp som jeg normalt ville betale andre for, men om en forklaring på, hvordan det er lykkedes at nå en absolut topplacering, trods så mange "fejl".

Det er klart at min vinkel er, at jeg selv forsøger at undgå fejlene og jeg er selvfølgelig taknemmelig for hjælp, men jeg er vandt til at analysere og videretænke og synes gode og overraskende eksempler er bedre at arbejde med.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

Arkitekt:
Men jeg vil ikke nedgøres, så styr venligst ud af tråden og find noget dejligt at bruge søndagen på i stedet.

Da jeg læste tråden, synes jeg faktisk det var dig der var "nedgørende", du fokuserer flere gange i tråden på hans hunde, og omtaler ham hundeelskeren, og linker ind til hans side med keywordet hunde. 


Hvor er det lige disse hunde kommer ind i billedet? jeg tror det er derfor du fik kommentaren fra Mikkel om at holde fokus på sin egen foretning og ikke på hvad andre gør.  

Enig, du fokuserer negativt omkring at han kan lide hunde...
Så jeg forstår godt Mikkels kommentar, han har det med at kalde en spade for en spade... Big Smile 

Skab noget positivt omkring din egen side i stedet...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enige med resten, om at denne slags nedgørende snak om en konkurrent ingen steder hænger sammen. 

Som jeg ser det. Er det faktum at manden er "ekspert" i programmet klamphuggerne og blandt andet svarer på spørgsmål fra seerne inde på TV2.dk en afgørende faktor. Jeg er sikker på at google vægter links fra tv2.dk til en hjemmeside meget højt pga troværdighed og fordi det jo handler om at bygge husene korrekt. 

Om hans side så indeholder nogle sider om hans hobby, hund og sommerhus er jo fuldstændigt irrelevant. 

Denne side linker blandt andet fra tv2.dk direkte ind på hans side. 

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lukker spørgsmålet.

 

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du skal nok ikke forvente at få ret meget brugbar hjælp mere her på Amino med den attitude!

Du stiller et spørgsmål, får massr af gode og korrekte svar, og så ender du med at "smække med døren" og tildele dig selv det rigtige svar - for noget der ikke er et svar. Fy for saten en fucked op stil siger jeg bare.

Og til oplysning lukker du ikke en skid her! Det er en debat og den kører præcis lige så længe vi andre gider - og nu har vi jo rigeligt at diskutere her: Nemlig hvordan man IKKE skal bruge en debat!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)