Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøj til at tjekke om en tekst er unik

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede lige med Google, og jeg tror da pokker at Google ikke finder nogle af mine tekster, der er jo 8 sider før mig som skriver ordret det samme :-) Så må jeg vidst til at lave dem lidt unikke :-)

Ja, Amino er skønt, så mange informationer og svar på så kort tid.. Fantastisk.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Zacho:

Jeg prøvede lige med Google, og jeg tror da pokker at Google ikke finder nogle af mine tekster, der er jo 8 sider før mig som skriver ordret det samme :-) Så må jeg vidst til at lave dem lidt unikke :-)

Ja, Amino er skønt, så mange informationer og svar på så kort tid.. Fantastisk.

Ja, du skal have dem gjort unikke, det der sker når du bare kopierer de tekster en leverandør sender med et produkt, (eller hvad du nu har gjort) er at google ser de samme tekster flere steder, og da de vil levere de bedste resultater, sådan at folk ikke bliver trætte af at få det samme resultat på hele side 1, udvælger google et af de resultater, og resten gemmer de væk fra deres søgninger.

På den måde er ens tekster stort set umulige at få gode rankings med, hvorimod google vil synes meget bedre om dine sider hvis du har unikke tekster.

Det er egentligt bare for at levere de bedste resultater til deres brugere at de gør det, det er ikke en straf, men en af siderne skal de vælge, og den der kom først har den bedste chance... men det er ikke 100% sikkert at de vælger den første de ser...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Zacho:

Jeg prøvede lige med Google, og jeg tror da pokker at Google ikke finder nogle af mine tekster, der er jo 8 sider før mig som skriver ordret det samme :-) Så må jeg vidst til at lave dem lidt unikke :-)

Ja, Amino er skønt, så mange informationer og svar på så kort tid.. Fantastisk.

Ja, du skal have dem gjort unikke, det der sker når du bare kopierer de tekster en leverandør sender med et produkt, (eller hvad du nu har gjort) er at google ser de samme tekster flere steder, og da de vil levere de bedste resultater, sådan at folk ikke bliver trætte af at få det samme resultat på hele side 1, udvælger google et af de resultater, og resten gemmer de væk fra deres søgninger.

På den måde er ens tekster stort set umulige at få gode rankings med, hvorimod google vil synes meget bedre om dine sider hvis du har unikke tekster.

Det er egentligt bare for at levere de bedste resultater til deres brugere at de gør det, det er ikke en straf, men en af siderne skal de vælge, og den der kom først har den bedste chance... men det er ikke 100% sikkert at de vælger den første de ser...

Lidt off topic spørgsmål. Lad os sige jeg skriver en god unik tekst, og få den lagt ud. Google registrerer at denne unikke tekst er lagt op på en side.
Senere hen kopiere en konkurrent teksten, og bruger den.

Hvem vil Google så vælge? Mig som først lavede den unikke tekst, eller ham/hende der kopierede den?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Janno Damgaard Lassen:

Zacho:

Jeg prøvede lige med Google, og jeg tror da pokker at Google ikke finder nogle af mine tekster, der er jo 8 sider før mig som skriver ordret det samme :-) Så må jeg vidst til at lave dem lidt unikke :-)

Ja, Amino er skønt, så mange informationer og svar på så kort tid.. Fantastisk.

Ja, du skal have dem gjort unikke, det der sker når du bare kopierer de tekster en leverandør sender med et produkt, (eller hvad du nu har gjort) er at google ser de samme tekster flere steder, og da de vil levere de bedste resultater, sådan at folk ikke bliver trætte af at få det samme resultat på hele side 1, udvælger google et af de resultater, og resten gemmer de væk fra deres søgninger.

På den måde er ens tekster stort set umulige at få gode rankings med, hvorimod google vil synes meget bedre om dine sider hvis du har unikke tekster.

Det er egentligt bare for at levere de bedste resultater til deres brugere at de gør det, det er ikke en straf, men en af siderne skal de vælge, og den der kom først har den bedste chance... men det er ikke 100% sikkert at de vælger den første de ser...

Lidt off topic spørgsmål. Lad os sige jeg skriver en god unik tekst, og få den lagt ud. Google registrerer at denne unikke tekst er lagt op på en side.
Senere hen kopiere en konkurrent teksten, og bruger den.

Hvem vil Google så vælge? Mig som først lavede den unikke tekst, eller ham/hende der kopierede den?

Svaret står med fed herover...

Der er ingen garanti for at den første vinder, men den første har den bedste chance, og man kan anmelde content theft.
Man bør starte med at sende en mail til siteejeren, og gøre opmærksom på at de er opdaget, det plejer at virke fint hvis man insisterer.

Virker det ikke, kan man sende sine beviser til deres host, den slags har jeg hørt at de tager alvorligt... men det kan være svært at forsikre sig imod.
Der er også flere muligheder, såsom at gøre google opmærksom på problemet... men det ville jeg bestemt ikke starte med.

Prøv at læse mere her: en.wikipedia.org/wiki/Cease_and_desist
Copyscape har osse været brugt i retssager over there: http://en.wikipedia.org/wiki/Copyscape

Dog er det ikke voldsomt udbredt herhjemme udfra min erfaring, vi er heldigvis et lille land i den henseende...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super... Så blev jeg så meget klogere. Og nu holder vi til i Tyskland, så det er jo lidt vigtigt at vide...

Så det kan sagtens betale sig at bruge masser af tid på at gøre en teskt unik og genial Big Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Super... Så blev jeg så meget klogere. Og nu holder vi til i Tyskland, så det er jo lidt vigtigt at vide...

Så det kan sagtens betale sig at bruge masser af tid på at gøre en teskt unik og genial Big Smile

Ja, det vil være dumt ikke at gøre det... Stick out tongue

Det kan være meget ekstra arbejde, men det er den enste rigtige vej frem...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)