Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GCM søger Konsulenter/sælgere. Høj provision.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :



Har du det, som det kræver?
 
Green Click Medias mål og strategi er opnå ledende status indenfor Markedsføring Online. Ved hjælp af vores unikke værktøjer, der er udviklet til skabe successfuld markedsføring online for vore kunder, skaber vi en professionel online kampagne gennem Google, Yahoo og Facebook mm...

Green Click Media udvider staben af eksterne phoner-konsulenter og søger derfor en erfaren sælger, der anser telefonen som det stærkeste værktøj i sit arbejde. Vi søger personer der kan arbejde resultatorienteret, er i stand til at holde motivationen, og mestrer at arbejde selvstændigt med frihed til selv at vælge arbejdstid.

Du kommer til at indgå i vores allerede motiverede team af eksterne konsulenter og bliver en del af grundlaget for den kommende udvikling i GCM.

Vi tilbyder en meget attraktiv provisionordning med stigende bonus afhængig af resultater fordi vi hos GCM værdsætter de ekstra gode resultater vores konsulenter skaber.

Erfaring med arbejde hjemmefra og kendskab til markedføring online er en fordel

Vor focus er på service og værdiskabelse for vore kunder.


Din Success er Vores Success...

Kan du genkende disse egenskaber så send ansøgning med vedhæftet CV til Kenneth Jørgensen på kenneth@greenclickmedia.com inden 15. juni.

For flere informationer om stillingen, kontakt Kenneth Jørgensen på tel: 22 43 63 13.


www.GreenClickMedia.dk

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, men AAAAAAARGH. De virksomheder jeg har været ansat i de seneste år er blevet spammet til helvede af lignende ... øhh seriøse virksomheder, og i realiteten er det der er sket at mine arbejdsgivere har fået SUGET penge ud af virksomheden UDEN at få noget igen andet end tomme løfter.

Pas MEGET på med at du ikke lover mere end du kan holde. For der går 30 af den type virksomheder på dusinet og hidtil har jeg ikke mødt EEN ENESTE som leverede det de lovede.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej pperhson

 

Jeg værdsætter din mening, men som i alle brancher er der brådne kar! Jeg ved hvad jeg laver og jeg ved at jeg kan stå inde for det produkt jeg leverer!

 

De firmaer du har arbejdet for har dog ikke været seriøse nok til at de har kunne vurdere at de tabte penge og stoppet sin service!!!

 

AAAAAAAAAAARGH Jeg misbeliger udtalelser, hvor folk svarer på ting som de ikke ved en dyt om!

 

Du er velkommen til at ringe eller skrive til mig så skal jeg nok komme med en udførlig forklaring!

 

MVH Kenneth Jørgensen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)