Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel om Facebook

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Den med ikke at klikke på annoncer, det er dog den latterligste. Hvad fanden bilder de sig egentlig ind...
Sådan en omgang hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, småbørnspædagoger og socialdemokrater.. Og en del til som ikke hører sig hjemme på et pænt forum.. ;-)

Socialdemokrater... Det er måske lige at gå over stregen.. Wink

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, hvor er det typisk dansk og tegn på at de ikke har forstand på en skid.. Det er jo det samme med e-mærket. Hold op, hvor må de tro, at forbrugerne/brugerne er dumme.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Den med ikke at klikke på annoncer, det er dog den latterligste. Hvad fanden bilder de sig egentlig ind...
Sådan en omgang hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, småbørnspædagoger og socialdemokrater.. Og en del til som ikke hører sig hjemme på et pænt forum.. ;-)

Dbh Martin

Ikke mere Olsen Banden til dig, Martin Tongue Tied

Cool

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kan det hele ikke bare koges ned til dette alment gode råd:

Tænk dig om

Hvis man absolut vil komme med en kortfattet vejledning - og ikke som her en ubrugelig skræmmekampagne - så burde de da kunne nå længere ned end 15.

Måske skulle der være et krav om at gode råd skulle skrives med hammer og mejsel på stentavler, som man derefter skulle slæbe ned fra et højt bjerg, tabe på gulvet, vade op ad bjerget igen, skrive dem en gang til med hammer og mejsel og derefter slæbe ned igen.
På den baggrund virker det faktisk imponerende at Moses ikke kom længere ned end til 10 Bud - han må virkelig have ment det!  :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ellegaard Larsen:
Tænk dig om

Et råd, som man faktisk kunne udvide til at gælde en masse andet end blot Facebook. Big Smile
Tak for det, Morten. Jeg tror, jeg ta'r det til mig.

mvh Hans

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, det må du ikke.

Jeg skyndte mig at tage patent på det, så du vil efterfølgende blive afkrævet en licens for hver gang du gør brug af det.

Mine damer og herrer, lad mig præsentere:

Tænk dig om®

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da vist den hurtigste registrering hos Varemærkestyrelsen i mands minde... Big Smile Jeg synes de plejer at være mindst 4-6 måneder om at behandle en sag inden man får godkendt sit varemærke... Stick out tongue

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

  Det mest uhyggelige omkring deres "råd" er at de formentenlig har haft et eller andet eksternt konsulenthus til at lave en længere analyse og rapport omkring det - på det offentliges regning.....

/Jesper

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, jeg vidste sgu det var Martin der er inde i Egon Olsen, nu så vi alle beviset;-)

Næste teori er at det er Lars Lykke der er inde i Bamse, men mangler stadig beviset:-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Måtte lige tjekke kalenderen og det er jo ikke 1. april!!!

Indlæget hos dr er forresten ca. 1 år gammelt.... måske de snart skal have lavet en opdatering der inkluderer "farmwille" og andre tidsrøvere. Jeg kender mange der er blevet snydt for RIGTIGT mange timer som de burde sagsøge facebook for!!!

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)