Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.Hoeks.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Jeg vil gerne have noget feedback på min side www.hoeks.dk . Er der de informationer der bør være? Hvad synes I om designet? Er der nogle stavebøffer mm?

Er ikke 100% færdig med sitet endnu, men mener der er nok til at jeg kan få feedback på det.

 

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er den for kedelig af en side der skal sælge evnerne indenfor webdesign m.m.

Du skal simpelthen skabe en bedre dynamik mellem grafiske elementer, der er lette at fordøje, og teksttunge realistiske facts.

Ud fra dit portfolio, kan du jo godt lave lidt godt spil mellem grafik og indhold. Brug lidt mere tid på at tænke over hvordan du vil modtages af dine kommende kunder.

-Karsten

 

Ps. Læste ikke lige den ikke var 100% færdig: lad være med at bede om kritik på ufærdige hjemmesider. Jeg ved hvor svært det kan være ikke at vise sit værk,  når man i timevis har nørklet med design og indhold og faktisk selv er pænt tilfreds, men godt ved man ikke er i mål endnu. Det skal man altså bare holde sig fra. Arbejder selv på en webshop, som jeg virkelig glæder mig til at bede om kritik på her, men ved godt at hvis jeg ikke kan lave et i det mindste efter min egne standarder - færdigt produkt - kan jeg ikke seriøst bede andre om at kritisere den.

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Fin hjemmeside, men aaaalt for 'pæn'. Jeg synes osse der mangler lidt dynamik og grafisk spænding, jeg må indrømme jeg ikke blev fristet nok til at læse al teksten, men nu er jeg osse visuelt anlagt, så jeg savner lidt billeder el.lign. på forsiden. og så behøver noget ikke være vinklet 45 grader for at være lidt skævt, prøv med 15-20graders vinkel.

god fornøjelse

Lone

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har taget lidt af jeres kritik til mig, og prøvet at ændre min side derefter. 
www.hoeks.dk

Er det blevet bedre nu? MAngler der stadig dynamik mm. ?

Og Lone, du havde helt ret mht. vinklingen af billederne; det ser langt bedre ud, når de kun hælder 15grader. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt design!

Måske lidt mere indhold..

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak :)

Når du siger "indhold", hvad er det så præcist du eftersøger? Er det flere referencer, mere tekst, eller hvordan?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Var jeg dig så droppede jeg nu nok Talkactive (web10) som host. Siden svarer slet ikke lige nu når jeg forsøger at tilgå den.

 

Har selv haft en del problemer med mine hjemmesider hos Web10, og skiftede til Unoeuro som er langt bedre. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I hear you.

Skifter også snart - min side er altid nede!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge ting, flere referencer og mere tekst, omkring dig selv. osv.

Tilmeldt 16. Jun 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Da jeg selv er nørd med stort N er jeg fuldt ud klar over at det tager tid og arbejde at komme til tops i søgemaskinerne, så dette skal ikke opfattes som en kritik af dine evner desangående. Du skal jo lige på nettet først. Den forståelse skal du dog ikke regne med mulige kunder har.

Jeg har det dog med at efterprøve påstande som jeg ser på nettet til vurdering af om jeg anser en forretning som troværdig, og hvis jeg ville købe SEO, så finder jeg det naturligt at checke hvordan det går med det site der tilbyder det. Du får lige lidt info her:

Jeg gennemførte følgende søgninger på google, som du specifikt nævner, og i 0 af disse søgninger var hoeks.dk blandt de første 50 resultater

søgemaskineoptimering
seo
bliv set på nettet
Hjemmesider
tryksager
logodesign

Bemærk at disse søgeord/sætninger alle er nævnt på dit website.

Skal jeg købe SEO af dig, så må du have nogle eksempler på dit website der viser/beskriver at du kan levere det. Jeg har ikke nogen grund til at tvivle på dig, da du jo lige har sat websitet op, og derfor ikke har haft tid (inklusive tilstedeværelse på nettet) til at gøre det nødvendige, men lige netop i den situation er det iflg. min vurdering ekstra vigtigt at du præsenterer noget der overbeviser en mulig kunde.

En mulig måde er at vise et projekt du har gennemført i den retning. Du kan evt. indsætte nogle screendumps der viser søgeresultater, og eller beskrivelser af en case. Jeg er ikke sikker på om det er en god ide at prøve at forklare mulige kunder, hvorfor du ikke ligger i toppen på google endnu, men personligt tror jeg på Martins beskrivelse i E-Pusher (tror jeg så det der), af at det kan være en salgsfremmende aktivitet at indrømme et problem, og give detaljer om hvorfor, da du der kan vise at du rent faktisk kan det skidt.

Til de der vælger at anse min post som udtryk for Hoeks Media's evner til SEO, vil jeg godt pointere at intet af det jeg skriver her handler om at vurdere Rasmus, og at jeg ikke støtter nogen form for vurdering på baggrund af et nyoprettet websites søgemaskineplacering. Det er der simpelthen ikke basis for.

Prøv at kigge på dette link, og scroll helt ned til bunden af teksten. 

http://devbee.com/drupal_seo

Jeg tror at hans valg af at indsætte et billede af søgeresultatet kan gøre at kunderne ikke strømmer ud i søgemaskinerne og checker om det holder.

God vind med forretningen.

;0)Bent

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)