Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tit kigger google forbi?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer:)

 

Jeg har været i gang med at søgemaskine optimere min webshop. Er ikke helt færdig, men har været godt i gang med søgemaskine venlige urls, titler, descriptions osv. Indtil videre synes jeg ikke det har hjulpet - jeg synes ikke google har opdateret sin index af mig overhovedet endnu? Jeg er stadig listet, hvis du søger, med de gamle urls, osv.

Så kære venner - ved i hvor tit google kigger forbi?

 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Det er meget afhængig af mange ting. Hvis du ligger højt på Google og opdaterer din side ofte, så kigger Google ofte forbi. Og omvendt. Så man kan desværre ikke give et helt klart svar.

Mvh Morten.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilket domæne er der tale om?
Bare lige for at se om der skulle være noget i kildekoden der kikser el.lign.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du analytics? AdSense eller hvad?

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger analytics.

Der er tale om www.uniquelady.dk :)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... Kan se din forside ikke er indekseret siden d. 29 jan, og undersiderne i ca 2 uger.

Tror nogen flere indgående links ville hjælpe, så Google finder din side mere relevant.

Teknisk set er der jo ikke noget galt med siden.

Så helt slemt ser det da slet ikke ud :)

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Der er mange aspekter af SEO, som du kan prøve at føre ud i livet for at rykke lidt mere på søgemaskinerne. Prøv eksempelvis at skabe nogle links til din side - brug fx din signatur her på Amino (du skriver linket, men linker ikke). Opret også siden på diverse linkkataloger: http://www.amino.dk/wikis/erhverv/tekstlink.aspx. Og sørg for at optimere din tekst på siden til de ord, som du gerne vil kendes på. Så er du da godt i gang.

Der er sikkert mange SEO-eksperter her på Amino, som kan komme med flere gode råd.

Mvh Morten.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle

At skaffe ekstra links er altid godt, og kan hjælpe med hurtigere indeksering. Men inden du kaster dig ud i linkbygning har jeg kreeret en artikel jeg synes du bør læse først: Tæl til ti før du linkbygger. Herudover bør du væbne dig med en god portion tålmodighed, Søgemaskineoptimering er nogle gange som at se maling tørre. Du kan tilmelde dit site til Google Webmasterværktøjer, hvilket kan give dig informationer om hvornår Google sidst var forbi dit site.

Din branche (lingerie, undertøj) er ret konkurrencepræget. Jeg vil råde dig til at vælge nogle meget relevante søgeord med lav konkurrence, eksempelvis: "corsage undertøj", "corsage kjole" eller "corsage lingerie" og se om du kan skaffe #1 placeringer på disse termer. Når du mestrer denne type meget specifikke søgeord kan du så kaste dig over mere udfordrende søgeord.

Update: Du har en side om "Trista smuk råhvid corsage sæt". <title> tagget på denne side er "Tøj & sko - Lingerie - Corsage - Unique Lady". Det burde nærmere være "Trista Corsage Sæt - råhvid". Er der nogen der søger på "trista corsage" er det super vigtigt at denne side dukker op som en af de første. 

Mvh Jesper Jørgensen

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)