Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal besøgende og Google reklamer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne vel kontakte 10 forums og finde ud af hvad de tjener pr. 1000 visninger, og så udregne et gennemsnit, så man ved om man tjener 1 kr. pr. 1000 visninger eller 100 kr.?

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:

Man kunne vel kontakte 10 forums og finde ud af hvad de tjener pr. 1000 visninger, og så udregne et gennemsnit, så man ved om man tjener 1 kr. pr. 1000 visninger eller 100 kr.?


Den model vil kun virke, hvis man finder 10 forums, som minder i type, stil og målgruppe om ens eget. Der kan godt være markant forskel på indtjeningen ved et forum for modetøj og et for webnørder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er korrekt, men med nok data kunne man udregne sådanne ting, Så hvis der er en der har lyst til at samle data til et sådant projekt besvarer jeg gerne hvad jeg har tjent på mine forums med AdSenseSmile

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal også tages med til overvejelse, at faste brugere af et website er langt mere sandsynlige til ikke at klikke på reklamerne, som engangsbesøgende er. Dertil skal man også huske, at et Google Forum vil give langt mindre klik frem for et forum omkring barbiedukker, da de typiske besøgende på et Google Forum vil have stort kendskab til adsense og vil derfor ikke klikke lige så ofte. 

Min konklusion er, at du skal prøve at sætte adsense ind på din side og se hvad lige din side kan få ud af det. Det vil højst sandsynligt kunne betale sig - Det koster jo ikke noget, så det er kun din egen tid, som du skal investere. 

mvh.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)