Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpeprogram til hjemmesideopsætning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har via html.dk fuldt deres vejledning i sideopsærning med html men jeg ville gerne vide om deres findes programmer der gør det nemmere for mig at lave en hjemmeside.

En der evt. kan vise html sprog for en knap og hvor jeg evt. kun skal indsætte sidenavn den skal linke til..

Jeg skal bruge hjemmesiden til mit firma og har ikke meget forstand på at lave hjemmesider men er meget villig til at udforske selv og prøve at læse mig til det.

Har fundet noget der visual basic men kan ik helt regne ud om det er lige det rette program til mig..

nogen der kan hjælpe??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv evt. Adobe Dreamveawer det er meget brugervenligt

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis du køber et webhotel til 19,00 kr. pr måned hos os www.besthosting.dk vil du få adgang til markeds nemmeste hjemmeside program.

Systemet hedder RVsitebuilder og er en trin for trin guide du skal følge og du vil kunne vælge imellem en masse skabeloner.

Kort og godt du kan lave en professionel hjemmeside med mange funktioner uden nogen form for kendskab til kodning.

Vi byder dig velkommen som kunde hos besthosting.dk

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

aah du var lige et minut hurtigere end mig :)

 men ja, som Henning foreslår så er Dreamweaver et ret godt program til hjemmeside produktion. Du kan "Drag and Drop" elementer ind på en side, med lette configurations muligheder. Hvis du er interesseret i selve programmerings delen så kan man samtidig kigge på koden og følge med i hvad der sker.

kan også anbefale http://www.w3schools.com/ Det er lidt lige som html.dk, men bare på engelsk.

held og lykke med det :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nina Bindsted:
En der evt. kan vise html sprog for en knap og hvor jeg evt. kun skal indsætte sidenavn den skal linke til..

Typisk er det noget man ville lave i et grafikprogram og bagefter koble sammen med html. MEn prøv at beskriv dit ønske lidt nærmere, så kan det ikke tage mange minutter at bikse en knap-kode sammen :-)

Nina Bindsted:
Jeg skal bruge hjemmesiden til mit firma og har ikke meget forstand på at lave hjemmesider men er meget villig til at udforske selv og prøve at læse mig til det.

Nu ved jeg jo ikke hvad du laver, men i langt de fleste brancher så foretrækker kunderne en professionel hjemmeside. Noget som ser troværdigt ud.
På det område skal der mere end blot selvlært html-kendskab til, bl.a. designegenskaber og lidt general viden om hvordan man laver en troværdig hjemmeside.

Så umiddelbart lyder det til at det er et halvstort projekt du har kastet dig ud i, hvis du aldrig har lavet en hjemmeside før :-)

Nina Bindsted:
Har fundet noget der visual basic men kan ik helt regne ud om det er lige det rette program til mig..

Hvis du kun skal lege med html, så tag et kig på Dreamweaver i stedet for. Det vil nok passe bedre til dit behov :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

henning: lyder godt, det må jeg kigge på.

 

besthosting: har allerede købt domæne men tak.

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian: lyder stadig godt. Big Smile

Nicolai: ja jeg vil jo gerne lave den så prof som muligt, hvis du kigger på cnd.com skulle den gerne ligne den da det er dem jeg er udd. hos og derfor et underfirma deraf..

Men jeg må da kunne, jeg giver ikke så let op... med lidt hjælp fra de mange gode amino'er.

 

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også foreslå dreamweaver, men det kræver en del at lave en hjemmeside der er mere i det end bare et par links og billeder.

Hvis du f.eks. skal være synlig på nettet er det vigtigt at siden er kodet med søgemaskine optimering i tanker og man skal heller ikke bruge tables som mange gerne vil frem til og selv erfarne programmøre kan have problemer med at få tingene til at se rigtigt ud og kodet på den helt rigtige måde.

Men med lidt gåpå mod kan alt lade sige gøre, men man skal også passe på med at ikke bruge for meget tid på en hjemmeside så det f.eks. tager tiden fra virksomheden hvor du kunne have lavet markedsføring osv der er vigtigt for at firmaet skal sælge sine varer/tjenester.

men har du specifikke spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh
Daniel Knudsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)