Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danawebshop - kun for folk der har råd at miste kunder - og har stor tålmodighed

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, og undskyld jeg spørger så meget.

 

Kan jeg på nogen måder ændre, så de links ude på google ikke fører ind på min uk-side, hvor der jo ikke er noget?

 

Skide irriterende at jeg, når jeg kommer op som den første på google, når folk søger på noget, så kan se, at de link de kommer ind på er til den engelske side, hvor der som sagt bare er en besked om, at der ikke er noget...... surt show

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke lige smide et link til en Google søgning, som illustrerer dit problem...?

Hilsen David

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du foreksempel i browseren som en har gjort igår og idag skriver  Fablefant armer    så kommer der et link til  dejligekrudtugler.dk  og den går så ind på den engelske side.  Adressen kommer som nr 4 eller 5 på siden.

 

Det ville godt nok være dejligt hvis nogen kunne løse det problem, eller forklare hvordan det er opstået

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo heller ikke noget, der ligefrem signalerer en shop man kan regne med, når det sker hele tiden, og når jeg på den engelske side er nødt til at beklage at folk måske er havnet der ved en fejl...... hvis de bliver der længe nok, til at den besked kommer frem

 

Jeg ville som kunde nok også skynde mig videre :-((

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller hvis man browser   Indygo Artwear så er det første link også til den engelske side, mens andet link er til den danske, men hvor mange kunder vælger så lige link 2 til samme butik

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare slette den engelske version...?

Hvis du ikke bruger den, bør du også kunne slette den og derved tvinge søgemaskinerne til at "ramme" den rigtige side.

Hvis du sletter den engelske, vil Google formentlig stadig huske linket til den engelske i en periode. Når man klikker på linket, bør Danaweb-hjemmesiden sende brugeren videre til den Danske forside, hvis de har lavet hjemmesiden rigtigt.

Ellers kan varmt anbefales Dandomain eller ScanNet, der begge har lette og overskuelige systemer. Scannet dog lidt begrænset i nogle henseender, men jeg tror at det vil være tilstrækkeligt til det, som du skal bruge det til...

Normalt er det således, at hvis man kan påvise fejl og mangler på den varer som man har bestilt, kan man komme ud af sin aftale igen, hvis fejlene og manglerne ikke udbedres inden for en rimelig frist.

Derfor kan du også opsige din aftale med Danaweb, hvis du kan påvise at de laver fejl som ikke udbedres... Blot til orientering Wink

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ja det kunne man jo.... men hvordan kan linkene opstå......... der har aldrig været lagt de produkter ind på den engelske side, så hvordan kan google finde dem?

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med Google er, at den "besøger" alle hjemmesider, der findes på nettet. Man behøver altså ikke at invitere Google selv.

Hvis DanaWeb's system er lavet således, at den laver en engelsk "kloning" af alle dine produkter og gemmer dem til din engelske hjemmeside, så finder Google dem. Også selv om du ikke havde tænkt dig at benytte det lige med det samme.

Min anbefaling er derfor - Slet den engelske og benyt evt. ord på dine knapper som "Kurv / Basket" så "internationale" kunder også ved, hvad knappen betyder.

Der ud over kan du lave en side med internationale handelsvilkår.

Bare et forslag Big Smile

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

fit4kids >

Jeg kan godt se problemet - jeg lander også på en "page not found" på det engelske site ved klik på nogle af dine links på Google. Som udgangspunkt synes jeg (som de andre) også at du bør slette den engelske version helt, såfremt du alligevel ikke benytter den. Men jeg vil meget gerne på mandag prøve at undersøge hvad der går galt og forhåbentlig finde en løsning.

Jeg vender tilbage mandag/tirsdag med en status.

Hilsen David

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, kan godt se, at det ender med at jeg bliver nødt til at slette den engelske version, men det var jo da meningen, at den skulle op og køre engang, men som det ser ud nu, når jeg ikke ved hvad det er der sker, tør jeg slet ikke gøre noget ved den engelske side.

Til David,

Det vil være helt fint, hvis du vil prøve det... Tak skal du have

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)