Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop med dankort?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have min butik online og med dankort (og hold da op jeg er træt af PBS, mage til monopol)

Jeg har prøvet surftown (oscommerce) og det er for indviklet for mig. Jeg skal have noget smadder simpelt. Så har jeg kigget på golden planet - og det ser mere fornuftigt ud, men jeg syntes prisen er høj og den person jeg talte med, kunne ikke give nogen fornuftig grund til prisforskellen (og han var iøvrigt også ligegald hvad konkurenterne kunne/tilbød). Jeg syntes det er voldsomt at betale en merpris på over 100% for at få et mere brugervenligt administrationssystem. Findes der andre jeg bør overveje?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da kigge på vores produkt, det hedder EasyFlow og koster 299,- pr. måned inkl. Gateway. Jeg håber da også at du syntes at det er mindst ligeså brugervenligt som Golden Planets system. Du kan prøve en demoshop i 14 dage, via vores hjemmeside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv evt. også DanDomain webshop den er en af de mest solgte herhjemme.

Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, jeg havde såmænd allerede bestilt demo, inden du skrev :-) så nu sidder jeg bare og venter på at i gider arbejde :-)

Mvh Tommy

Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget med at deres løsning er dårlig til søgemaskinerne?

Mvh Tommy

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi er et team, som netop sidder, og lægger sidste hånd på et system, der vil passe perfekt til dig.

Vi står og mangler nogle, der vil hjælpe med at teste systemet, så vi kan evt. aftale at du får et meget billigt abonnoment (200 kr. i måneden), hvis du derimod vil være behjælpelig med kommentarer, der kan udvikle systemet. Du vil selvfølgeligt have adgang til alle shoppens funktioener. 

 

Du kan se vores design-standard på denne side: www.makalay.dk

 

Du kan desværre først oprette en demo-admin fra d. 6 november....

 

Lasse Juhl

Juhl@makalay.dk

6015 2000

http://www.mywesc.dk

http://www.makalay.dk

WESC høretelefoner til Danmarks bedste priser!

Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan desværre ikek vente til efter 6. november - og slet ikke, hvis der skal være rettelser herefter. Min tid er nok heller ikke så meget til at fejlsøge for jer. Men held og lykke med projektet.

Mvh Tommy

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Nyeste, enkleste, fedeste shopsystem på markedet i DK... 695/md. - inkl. ubegrænset adgang til alt! Gateway 199/md.

Ubegrænset trafik, mailadr., produkter, kunder - mulighed for API-integration med regnskabsprogram, lagerstyring etc. - direkte integration med google-analytics (heftigt googleværktøj hvis du vil se statistik, og integrere med f.eks. adwords-annoncering).

Fuld support, online administration - point-and-click - ubegrænset antal produkvariationer, billeder, beskrivelser mv. - samt selvfølgelig kampagnestyring, tilbudsmoduler etc.

Du kan se den nyeste shop live på www.streetsurfers.dk - og læse mere om os & vores websystemer, kundereferencer mv. på Sydkom.dk

Derudover er du selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte undertegnede for yderligere dialog om systemet og dine behov.

 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis du er interesseret i en ikke leje løsning, så vil vi gerne give et tilbud på opgaven.

Du kan skrive til psj@taketwo.dk så vil jeg sende lidt materiale retur.

Mvh Peder Steen Jensen

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt du ønsker en løsning kontant, og ikke lejebaseret, kan vores shop også købes som sådan.

Kontakt undertegnede for et uforpligtende tilbud på dette ;)

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)