Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonpasning - hvad er godt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Jeg ved at der findes mange der tilbyder telefonpasning - altså løsninger, hvor der "ude i byen" sidder nogle medarbejdere, som tager imod telefonopkald og så enten kan tage imod beskred eller evt. viderestille til den eller de folk der skal have opkaldet.

Løsningerne koster noget i retning af min. 2-300 kr. pr. måned og derefter noget mere alt efter hvor mange opkald der kommer.

Er der nogen der har erfaringer - noget de kan anbefale?

Umddeilbart ville jeg mene at et kontor der hører hjemme i de lidt mere fjerne egne i Danmark (og dermed ofte lidt billigere både hvad angår lokaler og løn m.m.) burde være konkurrencedygtige.

Hvad siger I?

 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Gravgaard:
Umddeilbart ville jeg mene at et kontor der hører hjemme i de lidt mere fjerne egne i Danmark (og dermed ofte lidt billigere både hvad angår lokaler og løn m.m.) burde være konkurrencedygtige.

Hvad siger I?

 

Jeg har engang anvendt KontorService og var godt tilfreds.Jeg er uenig i dine betragtninger omkring placering og lokaler. For mig var det vigtigt at de var professionelle og stabile. Det er vigtigt at de kan rekrutere nogen der gider tale i telefon dagen lang.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lytter lige lidt med her... Big Smile

Mvh.

Nikolaj  

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jo jo. Naturligvis er det ikke ligegyldigt om de er gode/professionelle, yder god service etc. Men når det er sagt, så kan man vel lige så godt blive skuffet i Københavnsområdet som på Lolland. Og så er det vel sådan at det alt andet lige er billigere at drive forretningen på Lolland.

 Det jeg tænker på er, at netop med denne type service er jeg faktisk fuldstændig ligeglad om jeg handler (benytter mig af) med en virksomhed der ligger "langt væk", hvilket jeg måske ikke ville være hvis mit "samarbejde" kræver at jeg indimellem skulle besøge dem.

Fra Tirupati IN
Tilmeldt 12. Jul 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 Lige en tanke.

 Nu her med IP-telefoni osv., så er der vel ikke noget i vejen for at man kunne have sådan et system kørende online, og så "medarbejdere" kunne sidde derhjemme og arbejde?

 Hvem bruger den slags firmaer? Er det noget der er forretning i overhovedet?  Jeg mener, man skal jo have noget viden for at kunne svare på spg, som er forskelligt fra firma til firma, og ofte bundet til lokale forhold hos den faktiske virksomhed et sted.

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

sorend:

 Lige en tanke.

 Nu her med IP-telefoni osv., så er der vel ikke noget i vejen for at man kunne have sådan et system kørende online, og så "medarbejdere" kunne sidde derhjemme og arbejde?

Nej, Du har helt ret.

sorend:

 Hvem bruger den slags firmaer? Er det noget der er forretning i overhovedet?  Jeg mener, man skal jo have noget viden for at kunne svare på spg, som er forskelligt fra firma til firma, og ofte bundet til lokale forhold hos den faktiske virksomhed et sted.

 

Alle mulige forskellige firmaer benytter sig af den slags, men det er jo nok mest mindre virksomheder. Men typisk skal der jo ikke kunne svares på mere end hvad telefondamen/receptionisten i en traditionel funktion i en virksomhed kan svare på. Og det er jo typisk ikke mere end " Et øjeblik jeg stiller dig videre" eller "der er desværre ingen ledig til at kunne hjælpe dig lige nu. Kan jeg ikke få dit telefonnummer så der er en der kan ringe tilbage til dig".

 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fra dag ét haft telefonservice hos CityCallCenter. I starten syntes jeg det var en unødvendigt stor udskrivning for et firma under opstart, men mine kolleger overtalte mig, og jeg er 100% solgt til konceptet. Jeg har talt med én telefonsælger i virksomhedens fire leveår - det alene er prisen værd. Desuden giver det et fabelagtigt indtryk af vores lille tre-mands firma, at telefonen altid besvares venligt og professionelt, og at man kan lægge besked, hvis vi er optagede. Det giver også mindre stress i hverdagen, da man ved, at de der ringer får god service, selv når man ikke tager telefonen. 

Jeg har ikke erfaring med andre firmaer end CityCallCenter - det i sig selv er vel egentlig en anbefaling af dem. ;)

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:

Vi har fra dag ét haft telefonservice hos CityCallCenter. I starten syntes jeg det var en unødvendigt stor udskrivning for et firma under opstart, men mine kolleger overtalte mig, og jeg er 100% solgt til konceptet. Jeg har talt med én telefonsælger i virksomhedens fire leveår - det alene er prisen værd. Desuden giver det et fabelagtigt indtryk af vores lille tre-mands firma, at telefonen altid besvares venligt og professionelt, og at man kan lægge besked, hvis vi er optagede. Det giver også mindre stress i hverdagen, da man ved, at de der ringer får god service, selv når man ikke tager telefonen.

Hej Jeg bruger www.nordiccall.dk  og har de samme oplevelser som David - Jeg bruger mellem Kr.  600 og 1200 pr. md. og er godt tilfreds. Hvis der er noget der haster prøver de at ringe til mig og høre om jeg vil have den med det samme, og i de tilfælde hvor de har ringet har det også været relavant. Jeg bruger hellere ikke meget tid på diverse telefon sælgere. Skønt

Thomas Bonde

Tilmeldt 14. Oct 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Som Thomas bruger jeg også selv www.nordiccall.dk - det er dog kun mellem 300-500 hver måned jeg bruger, men det har sparet mig for en masse spildtid og deres medarbejdere er altid søde og venlige overfor vores brugere.

De bliver ofte rost og det er meget vigtigt for os, når man betroer en anden virksomhed noget så vigtigt som ens kunder, at de behandler dem med respekt og det har vi kun oplevet.

Som bonus har vi kunne udvidde vores åbningstider fra kl. 8 til 18 hverdag uden, at det har kostet os noget som helst, det er super lækkert.

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

jeg vil gerne anbefale nordiccall til at passe dine telefoner, de er gode og så er der ikke nogen opstartsafgift, og priserne er rigtige gode

vh

Mogens  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)