Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto i Danske Bank

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv lige fået en konto i Danske Bank, jeg skal give 0,- i oprettelse af netbank

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Såervipå:
Har selv lige fået en konto i Danske Bank, jeg skal give 0,- i oprettelse af netbank

Ditto!!

Hilsen

Thomas A

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg har en egenkapital på mit firma på 160.000kr, så jeg er åbenbart værdiløs i en stor bank som Danske Bank. Jeg har større livkidbeholdning end egenkapital og alligevel er jeg for lille til at de gider bekymre sig om mig.

 Jeg har skrevet til dem at jeg ikke vil betale penge for og have min bankkonto og at jeg godt kan undvære kassekredit. Alligevel skal jeg betale 6-700kr i kvartalet bare for og have en konto hos dem.

Jeg har skrevet til dem at de skulle som minimum gøre min konto omkostningsfri for mig (når jeg nu ikke får indlånsrente) for at jeg ville blive - jeg har bedt dem ydmygt om et par gode grunde til at jeg skulle blive hos dem. De svarer med at nu vil de gerne lukke min konto og hvor skal pengene hen.

Små virksomheder og private er åbenbart en bibeskæftigelse for mange store banker som gladeligt pisser dig i munden, tilhører du denne gruppe. Hvordan kan man køre en forretning på denne måde? 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)