Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.classei.dk: Er forsiden selv-forklarende?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg vil være taknemmelig for feedback på min web shop: http://www.classei.dk.

Især er jeg interesseret i feedback på navigation og informationstruktur. Efter du har kigget på hjemmesiden i fem sekunder, kan du nemt finde hvad mere uddybende informationer du er interesseret i? Er sitet overskueligt?

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke rigtigt åbne dit site, ved ikke om det bare er min computer.

Mvh.

Nikolaj 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Linket virker heller ikke her

Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Murphys law er nådeløs -- provideren havde bøvl med serveren 15 minutter efter jeg skrev indlægget.

Nu er sitet op igen, og jeg bruger lejligheden til at tilføje et link man nu også kan klikke på!

http://www.classei.dk. :)

  

Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 42
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gerret,

Jeg finder forsiden rigtig god, og det er let at forstå konceptet.

Måske en lille ting, men jeg ville foretrække egen søge funktion end google. Du giver lige kunden en mulighed for at hoppe væk - og finde på noget andet.

God vind!

Bergmann

www.goodies.dk - er dansk distributør af tyske Cilio og Quandt.

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gerret

Fint site med masser af gode informationer.

Men hvis jeg benhårdt skal kommentere på navigationen og struktur, så synes jeg ikke du er helt i mål. Jeg synes top-navigationen er nydelig men lidt for dominerende ift. at man helst skal koncentrere sig om produkt-menen i venstre side. Den menu ser til gengæld lidt gammeldags ud, og den ligner lidt for meget de andre bokse på siden. Hvad med en anden baggrundsfarve eller noget andet, der får den til at skille sig lidt ud?

Jeg kan ikke helt overskue forsiden så hurtigt, som du sikkert gerne vil have. Der er mange elementer der vil have min opmærksomhed, prøv at prioritere lidt hårdere. Fx. kan du droppe de to nederste henvisninger (blog og listen) Og så bør der kun være en hovedoverskrift, ikke flere med samme størrelse. Det gælder også andre sider: En stor og resten markant mindre, så man kan se, hvad der er vigtigst

Du kan godt stramme teksten i toppen af forsiden, altså forkorte den. At produktet er fra Tyskland og der er fortrydelsesret, behøver ikke stå på forsiden. Teksterne under 1-2-3 boksene kunne også godt nøjes med de to første linier.

Det er gode alternative indgange i boksene i højre side (Getting things done osv.) Men prøv at variere højresiden lidt. Når der er det samme på alle sider, bliver man til sidst blind for indholdet.

Altså: masser af relevant og kundevenligt indhold, men lav lidt hårdere prioritering, så bliver det lettere at overskue. Efter min mening.

Pøj pøj med hjemmesiden

mvh

Henrik I.

 

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

tak for reviewet!

Du påpejer rigtig nok vores dilemma: der er meget indhold på siden, som vi virkelig gerne vil, at kunderne ser, fordi de skal jo gerne forstå, hvorfor produktet er tip top. Men samtidig kan det ikke alt præsenteres på en gang, ellers bliver de besøgende overloaded øg løber skrigende væk :)

I tråd med hvad du skriver, så vil vi lave forsiden endnu mere overskueligt. Tak for dine konkrete ideer i det samhæng.

Vi overvejer i dætte sammenhæng også, at lave en kort video til at forklare produktet, og så vise den på hjemmesiden (se mit indlæg her). Med en god video forklaring kan man såslipper for meget af den forklarende tekst.

-gerret

Fra Holte
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Fra  Holte Malerfirma Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gerret.

Jeg har kigget på siden, og giver dig ret i, at der er meget information, men synes ikke det gør noget. Kunden får hurtigt et godt indblik i, hvad produktet er, og hvorledes dette anvendes.

En lille sproglig spidsfindighed er dog, at du nok skal ændre et enkelt bogstav i teksten:

Optimer dit kontor med Orga-Mapper nu, ved køb af et business sæt. Der er fuld fortrydelsesret. Vi tror ikke, du vil vælge at bruge det.

I sætningen henviser "det" faktisk til businesssættet, idet der, hvis du ønsker at henvise til fortrydelsesretten, skal stå "den".Smile

Farverne på siden er også gode.

 

Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Stor tak til Bergmann, Henrik og Mongi! for jeres kommentarer!

Vi har nu lavet om på forsiden, på baggrund af jeres kommentarer. Kig gerne ind igen og se, hvad i nu syns om forsiden.

Derudover har vi planlagt at få en professionel designer til at give shoppen en face-lift. Det skal ske indenfor de næste to måneder. Men indtil da syns jeg at vi kan køre helt fint med nuværende design.

 

 


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)