Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter eller tudefjæs? (Tilfreds Unoeuro kunde)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Her gik jeg og troede, at en iværksætter, var god til, at tilpasse sig det nye, eller lave de ændringer der måtte være nødvendige, hvis man ikke er tilfreds med det farlige nye.......

Men må konstatere, at det ikke gælder alle!

Hvorfor blive ved med, at tude over at Unoeuro, ikke er en tro kopi af Meebox?

Brug dog tiden konstruktiv i egne virksomheder, og stop det, der efterhånden, mest af alt, minder om en hetz mod Tom Sommer og resten af teamet i Unoeuro. 

Kan i ikke lide lugten, så find et andet bageri. Det kan da ikke være sundt, at have så meget mavesyre over et hosting-produkt (det er altså ikke mange bas-ører)

Kom dog videre venner!

Jeg er IKKE koblet på Unoeuro, på anden måde, end at jeg er yderst tilfreds med det jeg får for mine penge! (Har en 8-9 sider der)

Så herfra en positiv hilsen til Tom og resten af Unoeuro -holdet. Keep up the good iværksætter-arbejde

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er også godt tilfreds med unoeuro. God support og fin hastighed til en webshop af min størrelse :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Man kan nok ikke nedgradere kunder uden kompensation uden at få et hak i tuden.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke utilfredshed at være kritisk.

Vores shop er vores barn, og det skal selvfølgelig have de bedste muligheder der findes.

Jeg er ikke i tvivl om at UnoEuro gør det godt, så tudefjæs... NEJ. Var det helt håbløst ville vi to tage vores bedste tøj og skride, men vi prøver faktisk at spørge ind til det nye firmas måde at køre webhotel på. 

Min første dag var UnoEuro nede, de næste 2 dage modtog jeg ingen ordrer i firmaet og til sidst var de 2 dage om at give mig en fornuftig support. Først da jeg brokkede mig på Facebook, sad de klar ved chatten. Nu kører shoppen, desværre ret langsomt, men der kommer ordrer ind igen. Det var en fejl grundet flytningen som jeg ikke selv havde bedt om.

Nu er jeg lidt glad igen, og har tænkt mig at give det en chance. Men jeg bliver ærlig talt lidt provokeret over at blive kaldt: en der tuder, og får at vide at jeg skal bruge tiden konstruktivt. Og hvis jeg ikke kan lide lugten... 

Jeg tror at du har fået fat i pointen. Og så synes jeg det er dig der tuder. Jeg skal nok få en god tid med Tom og resten af teamet, så længe det fungerer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)