Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-udvikler søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at starte en ny virksomhed, og er derfor på udkig efter en website udvikler til at lave min hjemmeside.

Hjemmesiden skal indeholde 4-5 sider, hvor alle siderne på nær 1 af siderne vil være simple sider med noget tilhørende tekst til. 

Den sidste side er selve "booking siden", hvor folk booker den givne serviceydelse. Her er der behov for en kalenderfunktion, hvor tid og dato skal vælges. Efter booking af service er der også behov for en sms-service, hvor vedkommende skal modtage en booking bekræftelse via sms.

Ligeledes er der behov for en form for admin panel, hvor det skal være muligt at se info og detaljer af de bookede services der måtte komme.

Det er vigtigt at hjemmesiden er optimeret mobil/tablet venligt, således at kunden har mulighed for at booke en service via telefonen, hvor det stadig ser pænt og overskueligt ud. (mulighed en seperat mobil version for selve booking siden)

Er der nogen af Jer derude, som kan hjælpe mig med dette, og/eller komme med forslag/henvisninger til nogen som kan hjælpe mig med dette?

Med venlig hilsen

Faraz

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 10:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Faraz

Vi udarbejder moderne og professionelle hjemmesider i det meget populære WordPress CMS. Med en WordPress-løsning får du en komplet hjemmeside, som du let og nemt selv kan redigerer og administrere efterfølgende. 

Du kan læse mere omkring vores hjemmesideløsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/hjemmeside

Endvidere kan du se en masse kundereferencer her: www.erhvervshjemmesider.dK/referencer

Hvis du ønsker at høre mere så er du meget velkommen til at kontakte mig direkte på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller via tlf. 70 40 40 50. 

Håber på at høre fra dig :-) 

Fra Cebu City
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 33
Fra  GraphicEye Skrevet kl. 15:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Faraz

Jeg vil gerne hjælpe dig med at få lavet en hjemmeside. Jeg har sendt dig en privat besked med et tilbud.

Mvh.Helle Østergaard

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)